Why TV Is Not Our Fault
Television Programming, Viewers, and Who's Really in Control
Sorozatcím: Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 30.00
-
14 332 Ft (13 650 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 866 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 466 Ft (10 920 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 332 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2005. november 3.
- ISBN 9780742524866
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 227.58x176.28x12.192 mm
- Súly 240 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
For more than five decades, we've been told by pundits, commentators, advertisers, scholars, and politicians that television is both a window on the world and a mirror reflecting our culture. We've been led to believe that it shows us the world's events through news programs and, through entertainment programs, reflects the preferences, values, beliefs, and understandings shared by most Americans. We're told that if you don't like what you see on TV, don't blame the industry, blame yourself. This book dispels the myth that the television industry is just giving viewers the programming they want to see and, thus, we as viewers are 'responsible' for the existence of shows like Fear Factor and yet another Survivor. In fact, Eileen Meehan explains, viewers exert no demand in the market for ratings, advertising slots, program production, or telecasting. She also counters the idea that TV programs reflect our culture directly. Introducing us to the political economy of television, Meehan covers programming, corporate strategies, advertising, the misnomer of 'competition' among networks, and organizations that seek more industry accountability. She tells us why TV isn't our fault_and who's really to blame.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1 1 The Blame Game
Chapter 2 2 Don't Blame the Viewers
Chapter 3 3 Competitors? Rivals? Collaborators?
Chapter 4 4 Star Trek, Synergy, and the Transindustrialization of Tribbles
Chapter 5 5 If Not the People... Who?
Chapter 6 References