What's the Big Idea
Creating and Capitalizing on the Best Management Thinking
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.99
-
14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 433 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 895 Ft (12 281 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 327 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Harvard Business School Press
- Megjelenés dátuma 2003. május 1.
- ISBN 9781578519316
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 238x160x27 mm
- Súly 522 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Change management. Reengineering. Knowledge management. Major new management ideas are thrown at today?s companies with increasing frequency-and each comes with evangelizing gurus and eager-to-assist implementation consultants. Only a handful of these ideas will be a good fit for your organization. Choose the right idea at the right time and your company can become more efficient, more effective, and more innovative. Choose the wrong one-or jump on the right bandwagon too late-and your company could fall hopelessly behind.
Thomas H. Davenport and Laurence Prusak say that some managers have found ways to improve their odds of success in the risky but essential game of idea management. In What?s the Big Idearight ideas into action.
Drawing from decades of consulting, academic, and business experience and from their novel study of more than 100 of these critical change leaders, What?s the Big Idea? offers tools and frameworks for:
Davenport and Prusak prove that there are no faddish management ideas-only faddish ways of adopting them. Encouraging managers to embrace the power of ideas while avoiding the hype that often accompanies them, this pragmatic guide shows how passion and reason combine to build innovative companies.
Change management. Reengineering. Knowledge management. Major new management ideas are thrown at today?s companies with increasing frequency-and each comes with evangelizing gurus and eager-to-assist implementation consultants. Only a handful of these ideas will be a good fit for your organization. Choose the right idea at the right time and your company can become more efficient, more effective, and more innovative. Choose the wrong one-or jump on the right bandwagon too late-and your company could fall hopelessly behind.
Thomas H. Davenport and Laurence Prusak say that some managers have found ways to improve their odds of success in the risky but essential game of idea management. In What?s the Big Idearight ideas into action.
Drawing from decades of consulting, academic, and business experience and from their novel study of more than 100 of these critical change leaders, What?s the Big Idea? offers tools and frameworks for:
Davenport and Prusak prove that there are no faddish management ideas-only faddish ways of adopting them. Encouraging managers to embrace the power of ideas while avoiding the hype that often accompanies them, this pragmatic guide shows how passion and reason combine to build innovative companies.
Tartalomjegyzék:
What's the Big Idea?
Több