• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain: Industry Insights, Case Studies and Best Practices

    Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain by Helmold, Marc;

    Industry Insights, Case Studies and Best Practices

    Sorozatcím: Management for Professionals;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. június 8.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031300882
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem221 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 535 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 221 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 468

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides professionals and academics with a holistic and practical approach to virtual and innovative quality management (QM) throughout the business value chain. It describes how to manage the value change from the supply side combining all functions of the value chain and contains best practices in performance, particularly in the production, trading, service, and information industries. It explores such topics as integrated management systems (IMS), extended reality, artificial intelligence, and environmental social governance (ESG). Industry examples and case studies are used to reveal the diversity of opportunities for QM methodologies and principles. This book is an ideal guide for professionals and practitioners who wish to incorporate QM concepts to achieve a competitive advantage across all business functions.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Quality Management (QM).- 2. Integrated Management Systems (IMS).- 3. Extended Reality (XR) in QM.- 4. Total Quality Management (TQM).- 5. History and Evolution in Quality Management (QM).- 6. Quality Management as Part of the Corporate Strategy.- 7. Audits and Quality Management Systems (QMS).- 8. Quality Excellence Models.- 9. Cost of Quality (COQ).- 10. 5S Concept in Quality Management.- 11. Lean Production as Part of QM.- 12. Quality Management on the Supply Side.- 13. Quality Management on the Demand Side.- 14. Leadership in Quality Management.- 15. Transformation and Change Management in QM.- 16. Envoronmental Social Governance (ESG) and Norms as Part of Quality Management.- 17. Negotiations in QM.- 18. Problem-Solving, Process and Idea Creation Tools.- 19. Creativity Tools in QM.- 20. IT based QM.- 21. Future Outlook and Trends in QM.

    Több