• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Using Developmental, Cognitive, and Neuroscience Approaches To Understand Executive Control in Young Children: A Special Issue of developmental Neuropsychology

    Using Developmental, Cognitive, and Neuroscience Approaches To Understand Executive Control in Young Children by Espy, Kimberly Andrew;

    A Special Issue of developmental Neuropsychology

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 36.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 671 Ft (16 830 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 534 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 137 Ft (13 464 Ft + 5% áfa)

    17 671 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Psychology Press
    • Megjelenés dátuma 2004. augusztus 6.

    • ISBN 9780805895360
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 226 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The seven articles in this special issue represent a sampling of the exciting findings that are beginning to emerge from studies of executive control in young children. They demonstrate the multidisciplinary approaches to study cognition in young children that include application of cognitive, neuroscience, and developmental paradigms in typically developing youngsters, as well as those affected by clinical conditions, such as traumatic brain injury, exposure to low levels of lead in the environment, and prematurity. Although much work remains to be done, these study results are illustrative of the dynamic work in this exciting development period.

    Több

    Hosszú leírás:

    The seven articles in this special issue represent a sampling of the exciting findings that are beginning to emerge from studies of executive control in young children. They demonstrate the multidisciplinary approaches to study cognition in young children that include application of cognitive, neuroscience, and developmental paradigms in typically developing youngsters, as well as those affected by clinical conditions, such as traumatic brain injury, exposure to low levels of lead in the environment, and prematurity. Although much work remains to be done, these study results are illustrative of the dynamic work in this exciting development period.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Volume 26, Number 1, 2004
    Contents: K.A. Espy, Introduction: Using Developmental, Cognitive, and Neuroscience Approaches to Understand Executive Control in Young Children. D.P. Smidts, R. Jacobs, V. Anderson, The Object Classification Task for Children (OCTC): A Measure of Concept Generation and Mental Flexibility in Early Childhood. P.K. Isquith, G.A. Gioia, K.A. Espy, Executive Function in Preschool Children: Examination Through Everyday Behavior. D.A.C. Rennie, R. Bull, A. Diamond, Executive Functioning in Preschoolers: Reducing the Inhibitory Demands of the Dimensional Change Card Sort Task. T.E. Senn, K.A. Espy, P.M. Kaufmann, Using Path Analysis to Understand Executive Function Organization in Preschool Children. K.A. Espy, M.M. McDiarmid, M.F. Cwik, M.M. Stalets, A. Hamby, T.E. Senn, The Contribution of Executive Functions to Emergent Mathematic Skills in Preschool Children. L. Ewing-Cobbs, M.R. Prasad, S.H. Landry, L. Kramer, R. DeLeon, Executive Functions Following Traumatic Brain Injury in Young Children: A Preliminary Analysis. R.L. Canfield, M.H. Gendle, D.A. Cory-Slechta, Impaired Neuropsychological Functioning in Lead-Exposed Children.

    Több