
Chinese Language Teachers’ Beliefs and Experiences in Denmark
Chinese as a Foreign Language Teachers in Denmark
Sorozatcím: River Publishers Series in Innovation and Change in Education;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 99.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 935 Ft off)
- Kedvezményes ár 44 410 Ft (42 296 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
49 345 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó River Publishers
- Megjelenés dátuma 2024. december 26.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9788770220866
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book presents recent advances in foreign language education in Denmark as well as recent work on Chinese language education and CFL teacher development in international contexts.
TöbbHosszú leírás:
This book presents recent advances in foreign language education as well as recent work on Chinese language education and CFL teacher development in international contexts. It also reports the results of three qualitative studies on the experiences and beliefs of teachers of the Chinese language in in Denmark.
There are rising concerns over quality issues in both Chinese language education and teacher development in Scandinavian countries and worldwide, broadly due to China’s rapid growth and the increasing worldwide popularity of Chinese. What CFL (Chinese as a Foreign Language) teachers believe in teaching and experience in the intercultural context have proposed new questions and issues. The book addresses issues and topics such as teacher beliefs about Chinese language teaching, factors shaping teacher beliefs, the teaching of Chinese by both native and non-native teachers, Chinese language and culture teaching, intercultural encounters and challenges, etc. It provides both macro- and micro-level insights into the key issues and challenges in the development of Chinese language teachers in Denmark and the Scandinavian region.
Taking the perspectives of Chinese language teachers’ beliefs and experiences, this book reveals teachers’ beliefs about their roles, objectives, and ways of teaching at the micro level. It also discusses the macro-level factors that promote or impede the adaptation of native-speaking teachers of Chinese and the development of Chinese-language education in this Nordic country. It will be of interest to teachers, teacher educators, administrators of Chinese as a foreign language, and researchers concerned with foreign language education in an intercultural context.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Revealing the Mysteries of Foreign Language Education in Denmark 3. Basic Understanding of Teacher Belief 4. CFL Teacher Experience and Beliefs in International Contexts 5. Methodological Design and Research Process 6. Danish CFL Teacher Belief as a Complexity System 7. A Tale of Two Teachers: Chinese Language Teachers' Change of Beliefs in Denmark 8. Key Issues and Challenges Facing CFL Teachers in Denmark 9. Interpreting the Tensions in CFL Teachers' Beliefs and Experiences in Denmark 10. Contributions and Implications
Több