• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Understanding Social Media

    Understanding Social Media by Hjorth, Larissa; Hinton, Sam;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Second Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2019. október 7.

    • ISBN 9781526425966
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem232 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 41

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media.

    Több

    Hosszú leírás:

    Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media.


    Taking an interdisciplinary and intercultural approach, it explores the key themes and concepts, going beyond specific platforms to show you how to place social media more critically within the changing media landscape.



    Updated throughout, the Second Edition of this bestselling text includes new and expanded discussions of:



    • Qualitative and quantitative approaches to researching social media

    • Datafication and algorithmic cultures

    • Surveillance, privacy and intimacy

    • The rise of apps and platforms, and how they shape our experiences

    • Sharing economies and social media publics

    • The increasing importance of visual economies

    • AR, VR and social media play

    • Death and digital legacy


    Tying theory to the real world with a range of contemporary case studies throughout, it is essential reading for students and researchers of social media, digital media, digital culture, and the creative and cultural industries.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Introduction
    Chapter 2 Approaches to Social Media
    Chapter 3 Histories of Social Media
    Chapter 4 Datafication and Algorithmic Cultures
    Chapter 5 Mobile Applification
    Chapter 6 Geolocation and Social Media
    Chapter 7 Social Media Visualities
    Chapter 8 Mobile Media Art: The Art of the Social
    Chapter 9 Museums and New Visualities
    Chapter 10 Paralinguistics
    Chapter 11 Social Media Mixed Reality
    Chapter 12 Social Media and Death
    Chapter 13 Conclusion

    Több