• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Understanding Media Studies

    Understanding Media Studies by Schirato, Tony; Buettner, Angi; Jutel, Thierry;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 133.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 013 Ft (60 965 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 401 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 612 Ft (54 869 Ft + 5% áfa)

    64 013 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Australia & New Zealand
    • Megjelenés dátuma 2010. január 21.

    • ISBN 9780195565492
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 246x190x15 mm
    • Súly 444 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The mass media and popular culture mediate the world for us by providing the images, information, stories, templates and categories we use to see and understand everything around us. Understanding Media Studies is a lively and thought-provoking text that looks at how and why the field of the media has taken on such a central role in contemporary society and culture. Using an up to date framework and current examples, this book guides students from square one to complex understanding of the key concepts of media analysis.
    Focusing on the relations between the media and its audiences and users, the book examines the forms of address, strategies, literacies and practices that characterise those relations. The authors have used recurrent case studies across the chapters to illustrate different concepts, helping students to view forms of media in a number of contexts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    History of Media and Technology
    Analysing the Media: Theories, Concepts and Techniques
    Subjectivity and the Media
    the Field of the Media
    media Audiences
    Media and the Public Sphere
    The Media as Spectacle
    Networks and Data
    Media Literacy and Eceryday Life

    Több