• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Trust and Digital Transformation in the Public Sector

    Trust and Digital Transformation in the Public Sector by Kożuch, Barbara; Sienkiewicz-Małyjurek, Katarzyna;

    Sorozatcím: Routledge Studies in Trust Research;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 899 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 26.

    • ISBN 9781032673264
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem188 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 508 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 14 Illustrations, black & white; 14 Line drawings, black & white; 11 Tables, black & white
    • 624

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The authors present the importance of digital trust, as well as its evolving nature manifested along with the progress of digital transformation. It will be of interest to researchers, academics, professionals, and advanced students in the fields of public management, innovation, ethics, and organizational studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    Digital transformation is a promising way to increase the possibilities and effectiveness of public organizations, but the implementation of digital technologies alone does not bring value. It is vital to convince and motivate people to use new ways of public services delivery and it is necessary to trust both public institutions and new technologies. Digital trust is considered a key determinant of acceptance of digital technologies, leading to their effective use and creation of innovative solutions. However, little is known about creating and using trust as a driving force of digital transformation. In this approach, trust is not only a motivating factor to use digital technologies but also a trigger for changes in the action strategy. In this book, trust is analyzed from this perspective. The authors present the importance of digital trust, as well as its evolving nature manifested along with the progress of digital transformation. Offering both theoretical and practical insights, this volume will add value to trust theory and digital governance theory by indicating the importance of organizational trust and the ways of its use in the development of public service delivery processes and performance based on digital transformation. It will be of interest to researchers, academics, professionals, and advanced students in the fields of public management, innovation, ethics, and organizational studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. Towards digital transformation in the public sector 3. The essence of organizational trust 4. Public organizations and networks as subjects of organizational trust 5. Redefining organizational trust for the digital era 6. Digital technologies in the public sector 7. Tackling challenges of building digital trust in the public sector 8. Creating trust as a critical issue of digital transformation 9. Conclusions

    Több