• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Trust and Brand Management: The Role of Brand Heritage

    Trust and Brand Management by Górska-Warsewicz, Hanna;

    The Role of Brand Heritage

    Sorozatcím: Routledge Studies in Trust Research;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 899 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 23.

    • ISBN 9781032704814
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem252 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 630 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 10 Line drawings, black & white; 14 Tables, black & white
    • 623

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Trust and Brand Management covers the main topics of heritage-based corporate brand management and its relationship to external factors and performance. The benefit for managers is the presentation of terms and specific tools related to corporate brand management in the market and customer outcomes.

    Több

    Hosszú leírás:

    Trust and Brand Management covers the main topics of heritage-based corporate brand management and its relationship to external factors and performance.


    The benefits for readers of this book lie in several aspects: knowledge of corporate brand management, brand heritage and related concepts, theoretical and practical foundations of brand management and brand heritage, and empirically supported research on the relationship among brand heritage, brand management practices, antecedents, and outcomes of heritage-based corporate brand management.


    This book consists of two parts. The first part provides a literature review and theoretical and practical background on brand heritage, its antecedents and outcomes, brand management approaches, and heritage-based corporate brand management. The second part presents the results of an empirical study as structural equation modeling to establish the relationship among brand heritage, corporate brand management practices, antecedents (brand history, culture, identity, and authenticity), and outcomes of heritage-based corporate brand management (brand trust, brand equity, and performance). In addition, the book includes 31 case studies of well-known heritage brands presenting their history, marketing communications, development, and positioning strategies.


    The benefit for managers is the presentation of terms and specific tools related to corporate brand management in the market and customer outcomes.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. Understanding of the brand heritage 3. Understanding of the heritage-based corporate brand management 4. Understanding of antecedents of the heritage-based corporate brand management 5. Understanding of outcomes of the heritage-based corporate brand management 6. Model of heritage-based corporate brand management - empirical research 7. Future of the heritage-based corporate brand management

    Több