• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Transmedia Television: New Trends in Network Serial Production

    Transmedia Television by Clarke, M.J.;

    New Trends in Network Serial Production

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 34.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 716 Ft (15 920 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 343 Ft off)
      • Kedvezményes ár 13 373 Ft (12 736 Ft + 5% áfa)

    16 716 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2013. február 14.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781441165527
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Súly 349 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 3 illus
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Faced with what many were calling a dying medium, US network television producers became much more aggressive in seeking out alternative business and artistic models in the beginning of this century. Most significantly, many of these producers turned to the emerging field of transmedia (ancillary texts in comicbooks, novels and new media) as a way to bolster and support television products. In this book, the author examines four such programs (24, Alias, Heroes and Lost) and investigates how transmedia was incorporated into both the work and the art of network television production.
    Split into two complementary parts, the book first paints a picture of how transmedia producers were, or were not, incorporated into creative decision-making centers of these serialized programs. The second section explains how the presence of off-site transmedia texts begins to alter the very narrative construction of the on-air series themselves. Including interviews with the transmedia workers, this groundbreaking study extends the field of television studies into brand new areas, and brings a 'dying medium' into the 21st Century.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Chapter One: Network Television: The Comicbook
    Chapter Two: Network Television: The Novel
    Chapter Three: Network Television: The VideoGame
    Chapter Four: Network Television: The Mobisode
    Chapter Five: Lost and Mastermind Narration
    Chapter Six: 24 and Tentpole Spatiality
    Chapter Seven: Alias and Reflective Uncertainty
    Conclusion

    Több