Transmedia Geographies – Decoloniality, Democratization, Cultural Citizenship, and Media Convergence
Decoloniality, Democratization, Cultural Citizenship, and Media Convergence
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 100.00
-
45 864 Ft (43 680 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 586 Ft off)
- Kedvezményes ár 41 278 Ft (39 312 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
45 864 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2025. március 6.
- Kötetek száma Hardback with laminated cover
- ISBN 9781978830073
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem294 oldal
- Méret 239x174x25 mm
- Súly 566 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 16 B-W images 634
Kategóriák
Hosszú leírás:
Looking at the US, New Zealand, and Central America, this book considers how cultural politics has been deeply reworked in our contemporary media environment. The authors analyze how rampant technological convergence has allowed stories to spill across media platforms as well as geographical borders and how those stories reemerge as transmediated events.
The authors explore the cultural politics that have developed within this new media environment by moving across the mediated landscapes of the first, third, and fourth (Indigenous people’s) worlds, which are deeply intertwined and interconnected under contemporary conditions of neoliberal globalization and emergent regimes of authoritarian postdemocracy. The book attends both to the platforms and digital networks of the new media environment and to the cultural forms and practices that have constituted television as the dominant medium of communication throughout the second half of the twentieth century. In the new media environment, transmediation works on behalf not only of those corporate megaconglomerates that have become all too familiar to media consumers around the world but also of many communities that have previously been excluded from access to the means of electronic textual production and circulation. For the latter, grassroots transmediation has become an important technique for the production of cultural citizenship.
Das Romerreich und seine Germanen: Eine Erzahlung von Herkunft und Ankunft
20 538 Ft
18 484 Ft
Nachhaltigkeitsstrategien im Zuge der Modernisierung der europäischen Vergaberechtsvorschriften.
28 991 Ft