Transformation im Consumer Sales
Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 64.99
-
26 954 Ft (25 671 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 391 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 564 Ft (20 537 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 954 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2024. november 26.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658451738
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem271 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk XXI, 271 S. 109 Abb. Illustrations, black & white 607
Kategóriák
Hosszú leírás:
Dieses Buch beschreibt die neuesten Entwicklungen, die sich im endkundenorientierten Vertrieb ? im Consumer Sales ? auftun. Endkunden werden schon lange nicht mehr nur im Ladengescha?ft erreicht, sondern u?ber eine Vielzahl von Kana?len, die sich durch neue Technologien und Marktvera?nderungen sta?ndig vera?ndern. Produktanbieter mu?ssen diese Vera?nderungen verstehen und sich darauf einstellen, um auch weiterhin erfolgreich zu sein.
Die Autor:innen bieten mit ihren Beitra?gen einen fundierten Einblick in aktuelle Themen des Consumer Sales: von kassenlosen Superma?rkten, Apps im deutschen Einzelhandel und Customization-Ansa?tzen u?ber Customer Journey Mapping, E-Fulfillment-Strategien bis hin zu Datenschutz und Tracking-Daten in der Post-Cookie-A?ra u. v. m.
Ein Buch fu?r Unternehmenslenker und Sales-Verantwortliche in Unternehmen, die Innovationen und Technologien verstehen und anwenden wollen, sowie fu?r Lehrende und Studierende.
Mit Beitra?gen von:
- Hannah Battige
- Mattea Bauer
- Prof. Dr. rer. pol. Nicole Bo?hmer
- Leon Brehme
- Prof. Dr. Marc Ebel
- Tim Emmermacher
- Prof. Dr. Dirk Funck
- Dr. Eva Ghazari-Arndt
- Carsten Giebe
- Prof. Dr. rer. pol. Kai Michael Griese
- Prof. Dr. Sandra Gronover
- Fabian Grosche
- Josefine Hofmann
- Prof. Dr. Jan ThidoKarlshaus
- Prof. Dr. Tobias Kesting
- Prof. Dr. Nicole Klein
- Prof. Dr. Vera Lenz-Kesekamp
- Dr. Annika Lorenz-Kornfeld
- Prof. Dr. Jan-Paul Lu?dtke
- Prof. Dr. Rico Man Több
Tartalomjegyzék:
Teil I: Neue Technologien im stationa?ren Einzelhandel.- Teil II: Innovationen in digitalen Vertriebskana?len.- Teil III: Versta?ndnis und Steuerung von Kundenerfahrungen.- Teil IV: Strategien fu?r Gescha?ftskundenvertrieb und Distribution.- Teil V: Vertriebsdatenanalyse fu?r Personalisierung und Tracking.
Több
Empathy ? From Bench to Bedside
9 555 Ft
8 600 Ft