Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education
Proceedings of the 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023), Volume 1
Sorozatcím: Lecture Notes in Networks and Systems; 899;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. február 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031519789
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem553 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 866 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 553 p. 145 illus., 122 illus. in color. Illustrations, black & white 533
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book contains papers in the fields of collaborative learning, digital transition in education, and AI and learning analytics in engineering education. The authors are currently witnessing a significant transformation in the development of education on all levels and especially in post-secondary education. To face these challenges, higher education must find innovative and effective ways to respond in a proper way. The pandemic period left us with profound changes in the way we teach and learn, including the massive use of new means of communication, such as videoconferencing and other technological tools. Moreover, the current explosion of artificial intelligence tools, mainly used by students, is challenging teaching practices maintained for centuries. Scientifically based statements as well as excellent best practice examples are absolutely necessary.
The 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023), which took place in Madrid, Spain, between September 26 and 30, 2023, was the perfect place where current trends in higher education were presented and discussed.
Since its beginning in 1998, this conference has been devoted to new approaches in learning with a focus on collaborative learning in higher education. Nowadays, the ICL conferences are a forum of the exchange of relevant trends and research results as well as the presentation of practical experiences in learning and engineering pedagogy. In this way, the authors try to bridge the gap between ‘pure’ scientific research and the everyday work of educators.
Interested readership includes policy makers, academics, educators, researchers in pedagogy and learning theory, schoolteachers, learning industry, further and continuing education lecturers, etc.Több
Rebels in Groups: Dissent, Deviance, Difference, and Defiance
4 250 Ft
3 909 Ft
The Routledge Companion to Diaspora Studies
59 718 Ft
53 747 Ft