• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I: Implications for Tourism Resilience

    Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I by Maingi, Shem Wambugu; Gowreesunkar, Vanessa GB; Korstanje, Maximiliano E;

    Implications for Tourism Resilience

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
      • Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)

    71 001 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. február 7.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031458477
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem284 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 539 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXXI, 284 p. 14 illus. Illustrations, black & white
    • 535

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book delves into tourist behavior and sustainable tourism, especially in the post-pandemic era. Amid the pandemic, Ukraine-Russia tensions, social shifts, geopolitical changes, and climate concerns, the tourism industry has witnessed significant shifts in travel patterns. The sector now grapples with newfound complexities driven by emerging tourism experiences, niche markets, and technology-driven services. Interestingly, these complexities have paved the way for more sustainable consumption patterns.

    Contributors in Volume I explore the tourism industry's enhanced resilience. The book suggests solutions across nine thematic areas aligned with the UN Sustainable Development Goals. In summary, it explores the evolving landscape of tourist behavior and its implications for tourism resilience in a rapidly changing world.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction: The Changing Landscape of Tourist Behaviour: Navigating from the New Normal to the Next Normal.-

    Part A: Visitor Behavior, Tourist Resilience, and the Experience Economy (SDG 12).- 2. How has travel behavior changed in the new normal.-3. What made Maldives a preferred tourist destination in Asia amidst COVID-19? Lessons for the Indian Tourism Sector post-COVID-19.-4. Changes In Travel Behavior Caused By COVID – 19: The Case Study Of Outbound Chinese Tourists.-

    5. Transitioning from Anthropocene to Anthropause? A Study of the Consumer Behavioural Shifts in the Hospitality Sector.-

    6. The effect of COVID-19 pandemic: How are the young tourists' behavior in the new normal?.-

    7. COVID-19 and the travel and visitor experience economy: Challenges and opportunities for the post-pandemic world.-

    Part B: Digital Cultures, Information Resilience, and Visitor Behavior in the new normal (SDG 9 and 11).-

    8. Digital Marketing role in the tourism sector in post-COVID-19.-

    9. Cloud Tour Services in Paradise: A Newly Marketing Paradigm in Bali Tourism History.-

    10. An Insight into the Behaviour of Tech-savvy Millennial Travellers: A Global Perspective.-

    Part C: Health Measures and Visitor Behavior in the new normal (SDG 3, 6, and 12).-

    11. Sports tourism in the new normal.-

    12. The Role of self-service technologies in the new normal of hospitality services.-

    Part D: Family Life Cycle, Employee Behavior, and Visitor Behavior in the new normal (SDG 3 and 8).-

    13. Mapping the New Normal in Northern California.-


    14. Firm Innovation Capability, Visitors Behaviour and Sustainability of Hospitality Firms in Kenya: A Post Covid-19 Assessment.-

    15. Conclusion: Tourist Behaviour in the New normal: Emerging frontiers towards Tourism resilience.-


    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I: Implications for Tourism Resilience

    Europe from Below: Notions of Europe and the European among Participants in EU Cultural Initiatives

    Lähdesmäki, Tuuli; Mäkinen, Katja; Čeginskas, Viktorija Linda Aldona;

    42 719 Ft

    39 302 Ft

    20% %kedvezmény
    Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I: Implications for Tourism Resilience

    Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I: Implications for Tourism Resilience

    Maingi, Shem Wambugu; Gowreesunkar, Vanessa GB; Korstanje, Maximiliano E

    71 001 Ft

    56 801 Ft

    Tourist Behaviour and the New Normal, Volume I: Implications for Tourism Resilience

    Revelation and the Politics of Apocalyptic Interpretation

    Hays, Richard B.; Alkier, Stefan

    13 372 Ft

    12 035 Ft

    next