• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Tourism Destination Quality: Attributes and Dimensions

    Tourism Destination Quality by Seakhoa-King, Arthur; Augustyn, Marcjanna M; Mason, Peter;

    Attributes and Dimensions

      • Kiadói listaár GBP 82.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        39 648 Ft (37 760 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Emerald Publishing Limited
    • Megjelenés dátuma 2020. november 27.

    • ISBN 9781839095597
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem300 oldal
    • Méret 229x152x20 mm
    • Súly 564 g
    • Nyelv angol
    • 116

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Tourism Destination Quality: Attributes and Dimensions critically compares dimensions of tourism destination quality established in the TDQ study with dimensions of product quality, service quality, place quality and destination service/product quality.

    Több

    Hosszú leírás:

    Tourism Destination Quality: Attributes and Dimensions presents new research on tourism destination quality. It is based on results from the first major empirical study (the TDQ study) that examined what tourists associate with tourism destination quality. It explains why respondents strongly associate attributes and dimensions identified in the TDQ study with destination quality. 




    The book critically compares dimensions of tourism destination quality established in the TDQ study with dimensions of product quality, service quality, place quality and destination service/product quality. To illustrate the applicability and varying importance of dimensions established in the empirical study, case studies of actual tourism destinations are also presented. 




    The empirical evidence provided in this book demonstrates that tourists view destination quality holistically and from the ‘quality of opportunity perspective’ in terms of conformance to tourists’ requirements, which are conditions suitable for pursuing tourist activities and interests. 




    Future directions for research are provided, as well as a diagnostic tool for tourism destination managers and planners. This has been designed to help identify strategic quality improvement areas and to enable competition based on quality in various tourism destination contexts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1. Introduction


    Chapter 2. Approaches To Conceptualising And Measuring Quality

    Chapter 3. Conceptualising And Measuring Quality In Tourism

    Chapter 4. Methodology Of The TDQ Study

    Chapter 5. Findings Of The Qualitative Phase Of The TDQ Study

    Chapter 6. Findings Of The Quantitative Phase Of The TDQ Study

    Chapter 7. Discussion Of The TDQ Study’s Findings

    Chapter 8. Conclusions And Recommendations















    Több