• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Time to Get Tough – How Cookies, Coffee, and a Crash Led to Success in Business and Life: How Cookies, Coffee, and a Crash Led to Success in Business and Life

    Time to Get Tough – How Cookies, Coffee, and a Crash Led to Success in Business and Life by Coles, Michael J.; Lewis, Catherine M.; Kennedy, Jim;

    How Cookies, Coffee, and a Crash Led to Success in Business and Life

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 21.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 486 Ft (9 987 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 049 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 438 Ft (8 988 Ft + 5% áfa)

    10 486 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LUP – University of Georgia Press
    • Megjelenés dátuma 2018. október 15.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780820354620
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem248 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 25-35 black & white photographs
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Michael Coles explains how he started a $100-million company with only $8,000, overcame a near-fatal motorcycle accident, ran for the US Congress, and set transcontinental cycling world records. His story also offers a firsthand perspective on Georgia's business, political, and philanthropic climate in the last quarter of the twentieth century.

    Több

    Hosszú leírás:

    Michael J. Coles, the cofounder of the Great American Cookie Company and the former CEO of Caribou Coffee, did not follow a conventional path into business. He does not have an Ivy League pedigree or an MBA from a top-ten business school. He grew up poor, starting work at the age of thirteen. He had many false starts and painful defeats, but Coles has a habit of defying expectations. His life and career have been about turning obstacles into opportunities, tragedies into triumphs, and poverty into philanthropy.In Time to Get Tough, Coles explains how he started a $100-million company with only $8,000, overcame a near-fatal motorcycle accident, ran for the U.S. Congress, and set three transcontinental cycling world records. His story also offers a firsthand perspective on Georgia&&&8217;s business, political, and philanthropic climate in the last quarter of the twentieth century and serves as an important case study for students and entrepreneurs interested in practical leadership and unconventional ways of approaching business.

    Több