The Transmedia Franchise of Star Wars TV
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. november 12.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030529604
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030529574
- Terjedelem204 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 300 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 204 p. 4 illus. Illustrations, black & white 212
Kategóriák
Hosszú leírás:
While previous work on the Star Wars universe charts the Campbellian mythic arcs, political representations, and fan reactions associated with the films, this volume takes a transmedial approach to the material, recognizing that Star Wars TV projects interact with and relate to other Star Wars texts. The chapters in this volume take as a basic premise that the televisual entrants into the Star Wars transmedia storyworld are both important texts in the history of popular culture and also key to understanding how the Star Wars franchise—and, thus, industry-wide transmedia storytelling strategies—developed. The book expands previous work to consider television studies and sharp cultural criticism together in an effort to bring both long-running popular series, long-ignored texts, and even toy commercials to bear on the franchise’s complex history.
Tartalomjegyzék:
1. Star Wars from Big Screen to Small.- 2. The Enduring Force of Kenner Star Wars Toy Commercials.- 3.The Holiday Special and the Hole in the Archive.- 4. The Battle for Endor: Ewok Television Films as Transmedia Brand Extension.- 5. 1. “The circle is now complete”: Transmedia Storytelling and Nostalgia in Star Wars Television Adverts.- 6. The Princesses Strike Back: Forces of Destiny and the Capitalization of the Disney Princess.- 7. Several Decades Ago in Your Living Room: Ewoks, Droids, and Star Wars Saturday Morning Cartoons.- 8. From Monk to Superhero: Genndy Tartakovsky’s Clone Wars and the Transformation of the Jedi.- 9. Of War, Peace, and Art: Mandalorian Culture in Star Wars Television.- 10. Canonical Legends: How the Expanded Universe (Selectively) Lives on TV.
Több
Contemporary Critical Criminology
17 671 Ft
15 904 Ft
Biographie D Un Sexe Ordinaire
6 665 Ft
6 132 Ft