• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The SAGE Handbook of Media Studies

    The SAGE Handbook of Media Studies by Downing, John D. H.; McQuail, Denis; Schlesinger, Philip;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 155.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        74 051 Ft (70 525 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 810 Ft off)
      • Kedvezményes ár 59 241 Ft (56 420 Ft + 5% áfa)

    74 051 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications, Inc
    • Megjelenés dátuma 2004. október 19.
    • Kötetek száma 1 pieces

    • ISBN 9780761921691
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem640 oldal
    • Méret 254x177 mm
    • Súly 1260 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The SAGE Handbook of Media Studies provides a state-of-the-art overview of media research and examines the theories, practices, and future of media studies. The Editors have brought together a variety of U.S. and international contributors to provide a universal viewpoint of the increasingly diverse and globalized media studies field.



    Több

    Hosszú leírás:

    Media and communication research is a diverse and stimulating field of inquiry, not only in subject matter but also in purposes and methodologies. Over the past twenty years, and in step with the contemporary shift toward trans-disciplinarity, Media Studies has rapidly developed a very significant body of theory and evidence. Media Studies is here to stay and scholars in the discipline have a vital contribution to make. The SAGE Handbook of Media Studies surveys and evaluates the theories, practices, and future of the field.

    Editor John Downing and associate editors Denis McQuail, Philip Schlesinger, and Ellen Wartella have brought together a team of international contributors to provide a varied critical analysis of this intensely interesting field of study. The Handbook offers a comprehensive review within five interconnected areas: humanistic and social scientific approaches; global and comparative perspectives; the relation of media to economy and power; media users; and elements in the media mosaic ranging from media ethics to advertising, from popular music to digital technologies, and from Hollywood and Bollywood to alternative media.

    The contributors to The Handbook are from Australia, Austria, Britain, Canada, France, Guatemala, India, Japan, the Netherlands, South Korea, and the United States. Each contributor offers a unique perspective on topics broad in scope.

    The Handbook is an ideal resource for university media researchers, for faculty developing new courses and revising curricula, and for graduate courses in media studies. It is also a necessary addition to any academic library.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction - McQuail
    Prolegomena
    Communication Ethics - Christians
    Alternative Media for Social Change - Gumucio
    International Communication - Sinclair
    Comparing Media: the USA, UK and Iran - Sreberny
    Technology - Braman
    Digital Media - Van Dijk
    Audiences, Users and Effects
    Audiences and Readership Research Approaches: A Survey - Kitzinger
    20th Century Media Effects Research - McDonald
    Psychology of Media Use - MacBeth
    Television Audiences - Nightingale
    European Feminism, Media Studies and Cultural Studies - Hermes
    East Asian Modernities and the Formation of Media and Cultural Studies - Kang
    Economy and Power
    Media Economics - Albarran
    The Political Economy of Communications - Wasko
    Government, the State, and Media - Neveu
    Media, Public Opinion, and Political Action - Semetko
    Media and the Reinvention of the Nation - Waisbord
    News Production - Whitney, Sumpter & McQuail
    Specific Areas of Media Research
    Narrative and Genre - Newcomb
    Media and Music Cultures - Zuberi
    Advertising - Holden
    Broadcasting, Cable and Satellites - Hilmes
    Hollywood - Schatz & Perren
    Bollywood - Naregal
    Media, Violence and Sex - Smith, Moyer & Donnerstein

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The SAGE Handbook of Media Studies

    Afghanistan - In a Nutshell

    Albone, Tim;Hudson, Mark

    17 013 Ft

    15 652 Ft

    20% %kedvezmény
    The SAGE Handbook of Media Studies

    The SAGE Handbook of Media Studies

    Downing, John D. H.; McQuail, Denis; Schlesinger, Philip;(ed.)

    74 051 Ft

    59 241 Ft

    The SAGE Handbook of Media Studies

    Truth Matters: Confident Faith in a Confusing World

    Köstenberger, Andreas J.; Bock, Darrell L.; Chatraw, Josh;

    6 205 Ft

    5 585 Ft

    The SAGE Handbook of Media Studies

    Winging It!: Jack Jefford, Pioneer Alaskan Aviator

    Jefford, Jack;Fisher, Carmen Jefford;Fisher, Mark, Fisher, Mark(ed.)

    6 665 Ft

    6 132 Ft

    The SAGE Handbook of Media Studies

    Underground Rescues

    Lewis, Mark L.;Nixon, Madeline

    5 610 Ft

    5 161 Ft

    next