The Relationship Advantage
Information Technologies, Sourcing, and Management
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 227.50
-
108 688 Ft (103 512 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 10 869 Ft off)
- Kedvezményes ár 97 819 Ft (93 161 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
108 688 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Oxford
- Megjelenés dátuma 2001. november 15.
- ISBN 9780199241927
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem412 oldal
- Méret 244x164x26 mm
- Súly 724 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk numerous figures and tables 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A unique insight for both practitioners and academics on how to achieve a 'relationship advantage'. The relationship in information technology (IT) outsourcing often determines the difference between a successful, a less successful, and a failing outsourcing deal. The authors examine five case studies (Xerox, British Aerospace, ESSO, BP, and the UK Inland Revenue), and by way of a novel client-supplier relationship framework they identify the key dimensions of an outsourcing relationship.
TöbbHosszú leírás:
The relationship in information technology (IT) outsourcing determines the difference between a successful, a less successful, and a failing outsourcing deal. IT managers will commonly spend seventy per cent of their time on making the client-supplier relationship work, while thirty per cent of their time will focus on the contract, personnel, and problem issues.
Longitudinal research into Xerox's global, British Aerospace's total,ESSO's selective, British Petroleum's alliance, and the UK Inland Revenue's public sector outsourcing deals highlights relationship practices and recurring post-contract management issues that demand careful attention and management. By use of novel cliebt-supplier relationship framework developed from transaction cost, relational contract, nad interorganisational relationship theory, the authors carefully amalyse these five longitudinal case studies and identify what the key dimensions of an outsourcing relationship are. Together the framework and the case studies provide a number for both practitioners and academics on how to achieve a relationship advantage.
Tartalomjegyzék:
The IT Outsourcing Phenomenon: Trends, Practices, Challenges
Risk Mitigation and the Relationship Advantage in IT Outsourcing
Global Relationship Management at Xerox Corporation
Relational Dynamics at British Aerospace
Alliance Management at British Petroleum Exploration
Relationship Management in Selective Outsourcing at ESSO-ITNet
Strategic Partnering in Public Sector IT Outsourcing
Relationship Management: A Cross-Case Perspective
The Relationship Advantage as Practice: Reflections
Research Methodology
The Research Process: Founding the Analytical Frameworks