• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Relationship Advantage: Information Technologies, Sourcing, and Management

    The Relationship Advantage by Kern, Thomas; Willcocks, Leslie P.;

    Information Technologies, Sourcing, and Management

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 227.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        108 688 Ft (103 512 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 10 869 Ft off)
      • Kedvezményes ár 97 819 Ft (93 161 Ft + 5% áfa)

    108 688 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2001. november 15.

    • ISBN 9780199241927
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem412 oldal
    • Méret 244x164x26 mm
    • Súly 724 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk numerous figures and tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A unique insight for both practitioners and academics on how to achieve a 'relationship advantage'. The relationship in information technology (IT) outsourcing often determines the difference between a successful, a less successful, and a failing outsourcing deal. The authors examine five case studies (Xerox, British Aerospace, ESSO, BP, and the UK Inland Revenue), and by way of a novel client-supplier relationship framework they identify the key dimensions of an outsourcing relationship.

    Több

    Hosszú leírás:

    The relationship in information technology (IT) outsourcing determines the difference between a successful, a less successful, and a failing outsourcing deal. IT managers will commonly spend seventy per cent of their time on making the client-supplier relationship work, while thirty per cent of their time will focus on the contract, personnel, and problem issues.
    Longitudinal research into Xerox's global, British Aerospace's total,ESSO's selective, British Petroleum's alliance, and the UK Inland Revenue's public sector outsourcing deals highlights relationship practices and recurring post-contract management issues that demand careful attention and management. By use of novel cliebt-supplier relationship framework developed from transaction cost, relational contract, nad interorganisational relationship theory, the authors carefully amalyse these five longitudinal case studies and identify what the key dimensions of an outsourcing relationship are. Together the framework and the case studies provide a number for both practitioners and academics on how to achieve a relationship advantage.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The IT Outsourcing Phenomenon: Trends, Practices, Challenges
    Risk Mitigation and the Relationship Advantage in IT Outsourcing
    Global Relationship Management at Xerox Corporation
    Relational Dynamics at British Aerospace
    Alliance Management at British Petroleum Exploration
    Relationship Management in Selective Outsourcing at ESSO-ITNet
    Strategic Partnering in Public Sector IT Outsourcing
    Relationship Management: A Cross-Case Perspective
    The Relationship Advantage as Practice: Reflections
    Research Methodology
    The Research Process: Founding the Analytical Frameworks

    Több
    0