• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Psychology of Media and Politics

    The Psychology of Media and Politics by Comstock, George; Scharrer, Erica;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 64.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 938 Ft (25 655 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 694 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 244 Ft (23 090 Ft + 5% áfa)

    26 938 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2005. május 31.

    • ISBN 9780121835521
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem328 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Súly 630 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Research indicates that people discount their own opinions and experiences in favor of those of ""experts"" as espoused in the media. The framing of news coverage thus has a profound impact on public opinion, and political decision making as a response to public outcry. However, the choice of how to frame the news is typically made to solicit viewership and high ratings rather than to convey accurate and meaningful information. The Psychology of Media and Politics discusses why people discount their own opinions, how the media shapes the news, when this drives political decision making, and what the effect is on the future of society.

    Issues addressed include:

    • How powerful are the media in shaping political beliefs/judgment?
    • How has this power changed in recent years?
    • How does media influence voting behavior?
    • To what extent do media opinions affect political decision making?
    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The Psychology of Media and Politics
    George Comstock and Erica Scharrer

    Preface
    Acknowledgements

    Part I
    Early Knowledge

    Chapter I - Conventional Wisdom
    Chapter II - Necessary Corrections

    Part II
    Press and Public

    Chapter III - The New Media
    Chapter IV - The Goods
    Chapter V - Heterogeneous Faces

    Part III
    The Collective Self

    Chapter VI - Using the Media
    Chapter VII - Beyond Politics

    References
    Epilogue
    Author Index
    Subject Index

    Több
    0