The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age
Sorozatcím: Routledge Studies in Marketing;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
- Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 662 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2016. május 16.
- ISBN 9781138957961
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 500 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The Psychology and Consumer Profiling in a Digital Age examines how the field of ‘psychographics’ has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works. It draws upon research from around the world and incorporates its analysis of the use of psychographics with an examination of major shifts in marketing in a digital and global era.
TöbbHosszú leírás:
Understanding how consumers choose between different products and services is a crucial part of professional marketing. Targeting brands at the consumers most likely to be interested in them is another critical aspect of business success. Marketers need to know what consumers think about brands, why they like them and what purposes they serve. This means delving into the psychology of the consumer to find ways of differentiating between consumers and matching brands to consumer niches at the level of consumers’ relationships with brands. Using psychology to segment consumers has been regarded as a valuable adjunct to standard geo-demographic definitions of market segments.
The Psychology and Consumer Profiling in a Digital Age examines how this field of ‘psychographics’ has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works. It draws upon research from around the world and incorporates its analysis of the use of psychographics with an examination of major shifts in marketing in a digital and global era.
"This excellent volume provides an up-to-date overview of the current state in consumer profiling. I highly recommend the book to students, teachers and all those interested in current developments in consumer research and marketing." --Dirk vom Lehn, King's College London, UK
TöbbTartalomjegyzék:
1. Types of Consumer Segmentation
2. Personality Psychology and Consumer Segmentation
3. Custom-Built Psychographic Consumer Typologies
4. The Search for Psychology-Based Predictors of Purchase Preferences
5. Psychological Profiles within Demographics
6. Global Consumer Profiling
7. Profiling Consumers for Old and New Media Markets
8. Psychological Profiling and Consumers’ Reactions to Marketing Campaigns
9. Practicalities, Pros and Cons of Psychological Profiling
Több
Acceptance Testing of Radiological Imaging Equipment
14 516 Ft
12 774 Ft