• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Popular as Art?: An Investigation into Form, Value, Concepts, and Justifications

    The Popular as Art? by Hecken, Thomas; Wells, Alexander; Duvernoy, Sophie;

    An Investigation into Form, Value, Concepts, and Justifications

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Berlin Heidelberg
    • Megjelenés dátuma 2024. szeptember 29.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783662697108
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem377 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk IX, 377 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 599

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book will reconstruct and analyze the logic and frameworks surrounding positive evaluations of popular art in articles and books predominantly published in the United States and western Europe. It will also examine negative evaluations of the popular, especially those that have successfully prevented the popular from being perceived as (good) art and still provide partially effective counterarguments today. This book will examine both relevant judgments on individual works and groups of works as well as general judgments and assessments.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction.- Part I: Fundamental Questions.- Chapter 2: Standardization.- Chapter 3: Stimulus.- Chapter 4: Aesthetics.- Chapter 5: Defining Art.- Chapter 6: Is Art Useful?.- Chapter 7: Is Entertainment Art?.- Chapter Chapter 8: Are Events, Environments, and Star Performances Art?.- Chapter 9: The Art of the Show?.- Chapter 10: Can Works By Amateurs Be Art?.- Part II: Particular Valorisations: Popular Artifacts as Good Art.- Chapter 11: What’s Popular.- Chapter 12: The Popular and the ‘People’.- Chapter 13: Bestselling Novels: Realism.- Chapter 14: Genre Paradigms.- Chapter 15: Praise for ‘Popular’ Genres.- Chapter 16: Entertaining.- Chapter 17: Trash.- Chapter 18: Spotlight on the Star.- Chapter 19: Clichés on Display.- Chapter 20: Rock ‘n’ Roll: “Grotesque enough to sell a million”.- Chapter 21: The Modern Art of Rock.- Chapter 22: The Art of Pop Music.- Chapter 23: Images and Pop Fashion as Art.- Chapter 24: The Feeling and Mood of Recipients.- Chapter 25: Complexity and the Popular.- Chapter 26: Conclusion.

    Több