The Poetic Turn in Marketing and Consumer Behaviour
Spring Songs and Older Spices
Sorozatcím: Routledge Studies in Critical Marketing;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 100.00
-
47 775 Ft (45 500 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 778 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 998 Ft (40 950 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
47 775 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2090. január 1.
- ISBN 9780415724487
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 20 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Poetry is older than any interpretive methodology in marketing, and perhaps: marketing itself. Poetics as a critical, independent and inconvenient perspective has been called upon in many projects in including literary, social, transformative and cultural projects in academic research. The wider poetic possibility in consumer research is as potent as it ever was. It is receiving increasing attention as a reflexive approach and critical method, in theoretical contributions to brand meaning and strategy on the one side and in consumer culture on the other side.
By collecting the original contributions of new and converted researchers for whom poetics has become a mainstream method, this book is designed to be the catalyst for new conversations beyond the traditional spaces in marketing and consumer behaviour and to integrate the full critical potential and imaginative applications of poetics into marketing theory.
TöbbHosszú leírás:
Poetry is older than any interpretive methodology in marketing, and perhaps: marketing itself. Poetics as a critical, independent and inconvenient perspective has been called upon in many projects in including literary, social, transformative and cultural projects in academic research. The wider poetic possibility in consumer research is as potent as it ever was. It is receiving increasing attention as a reflexive approach and critical method, in theoretical contributions to brand meaning and strategy on the one side and in consumer culture on the other side.
The critical and imaginative powers of poetics have the rare capability to enchant across paradigmatic divides. By collecting the original contributions of new and converted researchers for whom poetics has become a mainstream method, this book is designed to be the catalyst for new conversations beyond the traditional spaces in marketing and consumer behaviour and to integrate the full critical potential and imaginative applications of poetics into marketing theory.
Wijland offers a unique and collaborative project, bringing together an extensive range of well-known international scholars publishing original work and a novel contribution to critical marketing theory.
Több
The Poetic Turn in Marketing and Consumer Behaviour: Spring Songs and Older Spices
47 775 Ft
42 998 Ft