The Nature and Future of Tourism
A Post-COVID-19 Context
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 82.99
-
39 648 Ft (37 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 930 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 718 Ft (30 208 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 648 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Apple Academic Press
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 26.
- ISBN 9781774637340
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem276 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 510 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 1 Illustrations, black & white; 1 Line drawings, black & white 590
Kategóriák
Rövid leírás:
Focuses on the tourism industry in conjunction with the impact of COVID-19. It offers a new conceptualization and theorization of tourism and offers parallels with other crises (such as 9-11). Topics include robotics in the hospitality industry, space tourism, how communication technologies can benefit third world tourism, etc.
TöbbHosszú leírás:
This book focuses on the tourism industry in conjunction with the impact of COVID-19 from the perspective that it is both negatively impacting the industry while also offering an opportunity to rise from the ashes. The volume offers a new conceptualization and theorization of tourism, suggests new research methods, offers parallels with other crises (such as 9/11) to better understand the current one, and suggests futurist and innovative strategies. This book offers a wide range of topics on how a pandemic can impact customer satisfaction and the tourism industry.
TöbbTartalomjegyzék:
1. A New Conceptualization of Leisure 2. Towards a Theory of Tourism 3. Tourism as a Rite of Passage 4. The Relevance of Ethnography to Study Tourism Fields 5. Tourism, Conflict, and Conflictivity: Is Tourism Part of the Problem or the Solution? 6. Tourism After 9/11: The Day Everything Suddenly Changed 7. Is Hospitality Dying? In Robots We Must Not Trust 8. The Impact of COVID–19 in the Tourism Industry: End or Rebirth? 9. Robots and Tourism: Hospitality and the Analysis of Westworld, HBO Saga 10. Gazing the Far Skies Beyond the Earth: Space Tourism Prospects 11. A Community-Centered Vision for Inclusive Tourism 12. Could Information and Communication Technologies Be the Hope for Third World Tourism? 13. The Lingering Quest for Authenticity in Tourism: Is Authenticity Really Dead? 14. Complexity, Uncertainness, and Tourism: Tourist Consciousness
Több