The Natural History of the Sign
Peirce, Vygotsky and the Hegelian Model of Concept Formation
Sorozatcím: Semiotics, Communication and Cognition [SCC]; 29;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 134.95
-
55 970 Ft (53 305 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 194 Ft off)
- Kedvezményes ár 44 776 Ft (42 644 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
55 970 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó De Gruyter Mouton
- Megjelenés dátuma 2022. július 18.
- ISBN 9783110695717
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem255 oldal
- Méret 230x155 mm
- Súly 490 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 Illustrations, black & white 279
Kategóriák
Hosszú leírás:
Our understanding of CS Peirce, and his semiotics, is largely influenced by a twentieth century perspective that prioritizes the sign as a cultural artifact, or as one that that 'distorts', in some way, our understanding of the empirical world. Such a perspective will always undermine appreciation of Peirce as a philosopher who viewed signs as the very mechanisms that enable us to understand reality through concept formation.
The key to this repositioning of Peirce is to place his work in the broad frame of Hegelian philosophy. This book evaluates, in detail, the parallels that exist between Peircean and Hegelian thought, highlighting their convergences and also the points at which Peirce departs from Hegel's position. It also considers the work of Vygotsky on concept formation showing that both are, in fact, working within the same Hegelian template.
This book, therefore, contributes to our broader understanding of Peircean semiotics. But by drawing in Vygotsky, under the same theoretical auspices, it demonstrates that Peirce has much to offer contemporary educational learning theory.
Több