• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Media in Europe: The Euromedia Handbook

    The Media in Europe by Kelly, Mary; Mazzoleni, Gianpietro; McQuail, Denis;

    The Euromedia Handbook

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 50.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 806 Ft (24 577 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 161 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 645 Ft (19 662 Ft + 5% áfa)

    25 806 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Third Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2003. december 17.

    • ISBN 9780761941323
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Completely rewritten, the Third Edition of this successful guide to European media systems has also been expanded to include Central and Eastern Europe as well as Western Europe. Covering 23 countries, the volume highlights and explains key issues of debate and current tendencies in media policy.

    Több

    Hosszú leírás:

    'This comprehensive, easily accessible book will be a helpful companion to students and researchers alike... [a] superb guide to "The Media in Europe".' - Journal of European Affairs



    Completely rewritten, the Third Edition of this successful guide to European media systems has also been expanded to include Central and Eastern Europe as well as Western Europe.



    Covering 23 countries, the volume highlights and explains key issues of debate and current tendencies in media policy and provides basic statistics relating to each case study.The chapters are written by an expert from the country concerned. Most of these are members of the Euromedia Research Group, a research collective that has been active for more than 20 years and has produced a series of assessments of media policy developments in Europe.


    "On the whole, the work presents a wealth of information and analysis that will help in the understanding of major policy issues in single countries and throughout Europe."

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction - Denis McQuail
    Austria - Josef Trappel
    Belgium - Els De Bens
    Czech Republic - Jan [ac]Cul[ac]ik
    Denmark - Frands Mortensen
    Finland - Marina [um]Osterlund-Karinkanta
    France - Jean-Marie Charon
    Germany - Hans J Kleinsteuber
    Greece - Stylianos Papathanossopoulos
    Hungary - B[ac]alazs Kiss
    Ireland - Wolfgang Truetzschler
    Italy - Gianpietro Mazzoleni
    Luxembourg - Mario Hirsch
    The Netherlands - Kees Brants
    Norway - Helge [sl]Ostbye
    Poland - Koral Jakubowicz
    Portugal - Manuel Pinto and Helena Sousa
    Russia - Elena Vartanova
    Slovakia - Andrej [ac]Skolkay
    Slovenia - Vida Zei
    Spain - Rosario de Mateo
    Sweden - Olof Hult[ac]en
    Switzerland - Werner A Meier
    United Kingdom - Jeremy Tunstall

    Több