
The Media in Europe
The Euromedia Handbook
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 50.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 161 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 645 Ft (19 662 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 806 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Third Edition
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2003. december 17.
- ISBN 9780761941323
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 242x170 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Completely rewritten, the Third Edition of this successful guide to European media systems has also been expanded to include Central and Eastern Europe as well as Western Europe. Covering 23 countries, the volume highlights and explains key issues of debate and current tendencies in media policy.
TöbbHosszú leírás:
'This comprehensive, easily accessible book will be a helpful companion to students and researchers alike... [a] superb guide to "The Media in Europe".' - Journal of European Affairs
Completely rewritten, the Third Edition of this successful guide to European media systems has also been expanded to include Central and Eastern Europe as well as Western Europe.
Covering 23 countries, the volume highlights and explains key issues of debate and current tendencies in media policy and provides basic statistics relating to each case study.The chapters are written by an expert from the country concerned. Most of these are members of the Euromedia Research Group, a research collective that has been active for more than 20 years and has produced a series of assessments of media policy developments in Europe.
"On the whole, the work presents a wealth of information and analysis that will help in the understanding of major policy issues in single countries and throughout Europe."
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction - Denis McQuail
Austria - Josef Trappel
Belgium - Els De Bens
Czech Republic - Jan [ac]Cul[ac]ik
Denmark - Frands Mortensen
Finland - Marina [um]Osterlund-Karinkanta
France - Jean-Marie Charon
Germany - Hans J Kleinsteuber
Greece - Stylianos Papathanossopoulos
Hungary - B[ac]alazs Kiss
Ireland - Wolfgang Truetzschler
Italy - Gianpietro Mazzoleni
Luxembourg - Mario Hirsch
The Netherlands - Kees Brants
Norway - Helge [sl]Ostbye
Poland - Koral Jakubowicz
Portugal - Manuel Pinto and Helena Sousa
Russia - Elena Vartanova
Slovakia - Andrej [ac]Skolkay
Slovenia - Vida Zei
Spain - Rosario de Mateo
Sweden - Olof Hult[ac]en
Switzerland - Werner A Meier
United Kingdom - Jeremy Tunstall