The Media and the Internet
Final report of the British Library funded research project The changing information environment: the impact of the Internet on information seeking behaviour in the media
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2023. szeptember 13.
- ISBN 9781138439313
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem214 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 487
Kategóriák
Rövid leírás:
The Media and the Internet is a crucial piece of research into how journalists and other media workers are actually using this new resource. The findings are highly relevant to all those working in information-intensive sectors.
TöbbHosszú leírás:
Its sheer functionality, connectivity and accessibility make the Internet an information force to be reckoned with. However, there is very little qualitative data on how the Internet is impacting upon information-seeking in the workplace. The Media and the Internet is a crucial piece of research into how journalists and other media workers are actually using this new resource. Using largely unstructured interviewing techniques, more than three hundred journalists and media librarians were surveyed. The findings are highly relevant to all those working in information-intensive sectors.Contents: Project information; Abstract; Introduction; Methods; Literature review; Size and growth of the Internet; Patterns of use and user characteristics; The special case of journalists; Conclusions; Internet use and users; Internet issues; Case studies; Conclusion; References; Appendices
TöbbTartalomjegyzék:
Project information, Abstract, Introduction, Aims and objectives, Scope and coverage, Methods, Introduction, Sampling and sample, Interviews, Observation, Questionnaires, Data analysis, Literature review, Size and growth of the Internet, Patterns of use and user characteristics, The special case of journalists, Use of commercial online services, Computer-aided journalism, Use of the Internet, Conclusions, Internet use and users, Internet take-up, Factors influencing use, Categorising Internet users, Use of the World Wide Web, Communications, Email, Newsgroups, Internet issues, Information overload, Quality of information, Displacement of other information sources and systems 121 Changes in work practices, Differences of opinion, The Case studies, The Guardian, Sunday Business, Conclusion, References, Appendices, Appendix 1 Media organisations surveyed, Appendix 2 Guidelines for interviewers, Appendix 3 Questionnaire schedule and raw results, Appendix 4 Project publications, List of tables, Table 1 Methods employed and size and origin of sample, Table 2 Use of the Internet: depth interview data, Table 3 Use of the Internet by Times journalists, Table 4 Use of the Internet by student journalists, Table 5 Internet use by age, Table 6 Age profile of interview sample, Table 7 Journalist non-users by age profile, Table 8 Internet use by gender, Table 9 Web use: sites and site types used, Table 10 Purpose of Web visits, Table 11 Use of Email/newsgroups, Table 12 Information overload and the Internet, Table 13 Extent to which librarians and journalists agreed about the Internet
Több
Noise
7 880 Ft
7 486 Ft
Art of the Celts: From 700 BC to the Celtic Revival
4 275 Ft
3 634 Ft