The Handbook of Strategic Communication – Many Names, One Practice
Sorozatcím: Handbooks in Communication and Media;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.95
-
72 116 Ft (68 682 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 423 Ft off)
- Kedvezményes ár 57 693 Ft (54 946 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
72 116 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2021. május 13.
- ISBN 9781118852149
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem400 oldal
- Méret 259x182x27 mm
- Súly 922 g
- Nyelv angol 153
Kategóriák
Hosszú leírás:
Presents cocreational perspectives on current international practices and theories relevant to strategic communication
The Handbook of Strategic Communication brings together work from leading scholars and practitioners in the field to explore the many practical, national and cultural differences in modern approaches to strategic communication. Designed to provide a coherent understanding of strategic communication across various subfields, this authoritative volume familiarizes practitioners, researchers, and advanced students with an inclusive range of international practices, current theories, and contemporary debates and issues in this dynamic, multidisciplinary field.
This Handbook covers an expansive range of strategic communication models, theories, and applications, comprising two dozen in-depth chapters written by international scholars and practitioners. In-depth essays discuss the three core areas of strategic communication--public relations, marketing communication, and health communication--and their many subfields, such as political communication, issues management, crisis and risk communication, environmental and science communication, public diplomacy, disaster management, strategic communication for social movements and religious communities, and many others. This timely volume:
* Challenges common assumptions about the narrowness of strategic communication
* Highlights ongoing efforts to unify the understanding and practice of strategic communication across a range of subfields
* Discusses models and theories applied to diverse areas such as conflict resolution, research and evaluation, tobacco control, climate change, and counter terrorism strategic communication
* Examines current research and models of strategic communication, such as the application of the CAUSE Model to climate change communication
* Explores strategic communication approaches in various international contexts, including patient-oriented healthcare in Russia, road and tunnel safety in Norway, public sector communication in Turkey, and ethical conflict resolution in Guatemala
The Handbook of Strategic Communication is an indispensable resource for practitioners, researchers, scholars, and students involved in any aspect of strategic communication across its many subfields.
Diary of a Wimpy Kid # 2 - Rodrick Rules: Rodrick Rules
4 906 Ft
4 514 Ft