The Handbook of Listening
Sorozatcím: Handbooks in Communication and Media;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 170.95
-
81 671 Ft (77 782 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 16 334 Ft off)
- Kedvezményes ár 65 337 Ft (62 226 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
81 671 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2020. július 9.
- ISBN 9781119554141
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem480 oldal
- Méret 21x184x32 mm
- Súly 1088 g
- Nyelv angol 68
Kategóriák
Hosszú leírás:
A unique academic reference dedicated to listening, featuring current research from leading scholars in the field
The Handbook of Listening is the first cross-disciplinary academic reference on the subject, gathering the current body of scholarship on listening in one comprehensive volume. This landmark work brings together current and emerging research from across disciples to provide a broad overview of foundational concepts, methods, and theoretical issues central to the study of listening. The Handbook offers diverse perspectives on listening from researchers and practitioners in fields including architecture, linguistics, philosophy, audiology, psychology, and interpersonal communication.
Detailed yet accessible chapters help readers understand how listening is conceptualized and analyzed in various disciplines, review the listening research of current scholars, and identify contemporary research trends and areas for future study. Organized into five parts, the Handbook begins by describing different methods for studying listening and examining the disciplinary foundations of the field. Chapters focus on teaching listening in different educational settings and discuss listening in a range of contexts. Filling a significant gap in listening literature, this book:
* Highlights the multidisciplinary nature of listening theory and research
* Features original chapters written by a team of international scholars and practitioners
* Provides concise summaries of current listening research and new work in the field
* Explores interpretive, physiological, phenomenological, and empirical approaches to the study of listening
* Discusses emerging perspectives on topics including performative listening and augmented reality
An important contribution to listening research and scholarship, The Handbook of Listening is an essential resource for students, academics, and practitioners in the field of listening, particularly communication studies, as well as those involved in linguistics, language acquisition, and psychology.