The Handbook of Applied Communication Research
2 Volume Set
Sorozatcím: Handbooks in Communication and Media;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 319.95
-
152 856 Ft (145 577 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 30 571 Ft off)
- Kedvezményes ár 122 285 Ft (116 462 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
152 856 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2020. május 20.
- ISBN 9781119399858
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem1040 oldal
- Méret 251x179x64 mm
- Súly 2094 g
- Nyelv angol 55
Kategóriák
Hosszú leírás:
An authoritative survey of different contexts, methodologies, and theories of applied communication
The field of Applied Communication Research (ACR) has made substantial progress over the past five decades in studying communication problems, and in making contributions to help solve them. Changes in society, human relationships, climate and the environment, and digital media have presented myriad contexts in which to apply communication theory. The Handbook of Applied Communication Research addresses a wide array of contemporary communication issues, their research implications in various contexts, and the challenges and opportunities for using communication to manage problems. This innovative work brings together the diverse perspectives of a team of notable international scholars from across disciplines.
The Handbook of Applied Communication Research includes discussion and analysis spread across two comprehensive volumes. Volume one introduces ACR, explores what is possible in the field, and examines theoretical perspectives, organizational communication, risk and crisis communication, and media, data, design, and technology. The second volume focuses on real-world communication topics such as health and education communication, legal, ethical, and policy issues, and volunteerism, social justice, and communication activism. Each chapter addresses a specific issue or concern, and discusses the choices faced by participants in the communication process. This important contribution to communication research:
* Explores how various communication contexts are best approached
* Addresses balancing scientific findings with social and cultural issues
* Discusses how and to what extent media can mitigate the effects of adverse events
* Features original findings from ongoing research programs and original communication models and frameworks
* Presents the best available research and insights on where current research and best practices should move in the future
A major addition to the body of knowledge in the field, The Handbook of Applied Communication Research is an invaluable work for advanced undergraduate students, graduate students, and scholars.
Evidence-Based Approaches to Common Primary Care Dilemmas, Part I, An Issue of Primary Care Clinics in Office Practice: An Issue of Primary Care Clinics in Office Practice
22 392 Ft
19 481 Ft