
The Fundamentals of C/C++ Game Programming
Using Target-based Development
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 165.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 143 Ft off)
- Kedvezményes ár 73 285 Ft (69 795 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
81 427 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. november 28.
- ISBN 9781032864723
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem464 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 66 Illustrations, black & white; 86 Illustrations, color; 45 Halftones, black & white; 84 Halftones, color; 20 Line drawings, black & white; 3 Line drawings, color 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book gives novice coders an understanding of the methods and techniques used in professional games development. Projects are designed to help develop and strengthen problem solving and basic C/C++ skills. The book also helps to develop familiarity with Microsoft Visual Studio's ability to target and use fixed/restricted hardware.
TöbbHosszú leírás:
This book gives novice coders an understanding of the methods and techniques used in professional games development. Projects are designed to help develop and strengthen problem solving and basic C/C++ skills. The book also helps to develop familiarity with Microsoft Visual Studio's ability to target and use fixed/restricted hardware, which are key skills in console development.
The book allows readers to increase their confidence as game programmers by walking them through increasingly involved game concepts, while maintaining the understanding that despite the increased complexity, the core methods remain consistent with the advancement of the technology. It also demonstrates underlying principles and some pitfalls, of game coding in practical step by step ways to increase exposure and confidence in game coding concepts and technical advances.
This second edition has been fully updated in line with recent hardware changes, with new and updated cross platform code examples hosted at the companion website, which can also be compiled and run on a standard Windows PC, without a target system if the user does not have one readily available.
This book will be useful to all novice coders looking to learn the fundamentals of C/C++ game programming.
TöbbTartalomjegyzék:
Brian Beuken Who is He?, Chapter 1 Getting Started, Chapter 2 Getting our Target ready, Chapter 3 Using the Target, Chapter 4 Putting it all together, Chapter 5 Finally Our 1st Games, Chapter 6 A new 3rd Dimension, Chapter 7 Space the final frontier, Chapter 8 Recognisable environments, Chapter 9 Let’s go indoors, Chapter 10 Graphics need a boost, Chapter 11 Populating the world, Chapter 12 Some advanced stuff, The End is Near!
Több