The Fashion Studies Book
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 27.99
-
13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 337 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 035 Ft (11 462 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 372 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2026. január 1.
- ISBN 9780415602808
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem544 oldal
- Méret 246x174 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 100 Halftones, black & white; 100 Halftones, color 700
Kategóriák
Rövid leírás:
The Fashion Book is designed to be a one-stop textbook and reference for students of fashion and textile studies in the English-speaking world. This inter-disciplinary introduction to theories, debates, methodologies and case studies in fashion studies will suit students in degrees, modules and majors including cultural studies, art, communications/media, cultural geography, anthropology and cultural history.
TöbbHosszú leírás:
The Fashion Book is an exciting, readable and comprehensive, all-in-one resource for students of fashion across the English-speaking world. It is designed as an introduction to fashion studies that can be used in a range of fashion courses from fashion studies degrees to fashion modules, and majors in disciplines including cultural studies, cultural sociology, cultural geography, communications and media, anthropology and cultural history. The book will present current writings and research on major topics debates in fashion studies drawing on the literature on fashion theory and incorporating many global case studies (as easy-to-read boxed material). Graphs, tables and diagrams will add texture to the written material. Approximately 200 colour images are planned to generously illustrate the historical and the contemporary tapestry of fashion. A dedicated interactive website will complement the text and ensure that students are in touch with the latest news, issues and trends.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: What is Fashion? 1. Fashion and Communication 2. Fashion Theory 3. Fashion and History Part II: Fashion and Society 4. Fashion and Consumption 5. Fashion and Aesthetics 6. Fashion and Gender Part III: Fashion and Identity 7. Fashion and Self 8. Fashion and Place 9. Fashion and Politics Part IV: Fashion and Practice 10. Fashion and Industry 11. Fashion and Sustainability 12. Fashion and Accessories
Több