
The Evolution of Presidential Polling
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 26.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 632 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 527 Ft (10 026 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 158 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2003. január 20.
- ISBN 9780521017008
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem228 oldal
- Méret 228x153x16 mm
- Súly 316 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 b/w illus. 1 table 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Explains how presidential polling evolved.
TöbbHosszú leírás:
The Evolution of Presidential Polling is a book about presidential power and autonomy. Since Roosevelt, virtually all presidents have employed private polls in some capacity. This book attempts to explain how presidential polling evolved from a rarely conducted secretive enterprise, to a commonplace event that is now considered an integral part of the presidency. Professor Eisinger contends that because presidents do not trust institutions such as Congress, the media and political parties - all of which also gauge public opinion - they opt to gain autonomy from these institutions by conducting private polls to be read and interpreted solely for themselves.
"[A] pioneering book...illuminates the field with an inventive and rigorous research agenda." Brandon Rottinghaus, University of Idaho, Public Opinion Quarterly
Tartalomjegyzék:
1. Seeking autonomy: the origins and growth of presidential polling; 2. Planting the seeds of presidential polling; 3. Checks and imbalances: congress and presidential polling; 4. Dodging the hill: presidential polling in the post-Eisenhower years; 5. Take the money and poll: parties and the public opinion presidency; 6. The media are not messengers; 7. Counting the people: the evolution of quantification and its effects on presidential polling; 8. White House polling in the post-Watergate era; 9. Presidential polling in the post-Reagan era: consequences and implications.
Több