• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education by Molino, Alessandra; Dimova, Slobodanka; Kling, Joyce;

    Sorozatcím: Routledge Studies in English-Medium Instruction;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. július 7.

    • ISBN 9780367714444
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem236 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 471 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 12 Illustrations, black & white; 12 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white
    • 276

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book presents a state-of-the-art of EMI research in European higher education over the last twenty years, offering a comprehensive comparative analysis toward identifying gaps in our understanding of relevant theories, research, and practice.



     

    Több

    Hosszú leírás:

    This book presents state-of-the-art research into English-medium instruction (EMI) in European higher education over the last 20 years, offering a comprehensive comparative analysis toward identifying gaps in our understanding of relevant theories, research, and practice.



    Molino, Dimova, Kling, and Larsen argue for the need to take stock of the progression of EMI research in European higher education in order to consolidate scholarship and better inform EMI implementation in new contexts. Each chapter focuses on a different aspect of EMI implementation, including policies, attitudes, language use, assessment, training, learning outcomes, identity, and intercultural communication across five different countries: Denmark, Croatia, Italy, the Netherlands, and Spain. The book brings together the authors' collective work on an annotated database of over 200 resources, featuring a range of publications of varying format, type, and language, as well as information on relevant research questions, methodologies, and findings. This detailed approach allows in-depth discussions on the most widely researched areas in EMI as well as those under-explored toward outlining a way forward for future research in both the European higher education context and on a global scale.



    This book will be key reading for scholars working in English-medium instruction, world Englishes, English as an international language, English as a lingua franca, and applied linguistics.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Transnational Alignment of English-Medium Instruction Research



    Chapter 2: English-Medium Instruction over Time: TAEC Chronology of Publications



    Chapter 3: English-Medium Instruction Policies



    Chapter 4: Stakeholders’ Attitudes, Perceptions, and Beliefs in English-Medium Instruction



    Chapter 5: Language Use in English-Medium Instruction



    Chapter 6: Assessment and Training of English-Medium Instruction Lecturers



    Chapter 7: Learning Outcomes in English-Medium Instruction



    Chapter 8: Intercultural Communication and Identity in English-Medium Instruction



    Chapter 9: Towards an English-Medium Instruction Framework for Research

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Molino, Alessandra; Dimova, Slobodanka; Kling, Joyce;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Kaleidoskop der Geschichte[n], Band 9: Es lebe der 8. März! Oksana Pawlenko

    Zhmurko, Tetiana; , Staatliche Kunstsammlungen Dresden; Ackermann, Marion; Isserlis, Maria;(ed.)

    4 147 Ft

    3 940 Ft

    20% %kedvezmény
    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Italienische Moralphilosophie

    Benedikter, Roland

    13 682 Ft

    10 946 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    The Night Animals

    Juckes, Sarah Ann

    3 162 Ft

    2 909 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Allmende 115 - Zeitschrift für Literatur: Wie kann Literatur auf die Krisen in der Welt reagieren?

    Schmidt-Bergmann, Hansgeorg; Literarische Gesellschaft, Karlsruhe; Walz, Matthias; (ed.)

    4 147 Ft

    3 940 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Strengthening Electoral Integrity

    Norris, Pippa;

    14 805 Ft

    13 325 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Know the Theologians

    McNutt, Jennifer Powell, Holcomb, Justin S.(ed.)

    8 086 Ft

    7 439 Ft

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Was einen guten Lehrer ausmacht: DE

    Johnson, Catherine;

    26 917 Ft

    25 571 Ft

    next