The Evolution of EMI Research in European Higher Education
Sorozatcím: Routledge Studies in English-Medium Instruction;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. július 7.
- ISBN 9780367714444
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem236 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 471 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 12 Illustrations, black & white; 12 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white 276
Kategóriák
Rövid leírás:
This book presents a state-of-the-art of EMI research in European higher education over the last twenty years, offering a comprehensive comparative analysis toward identifying gaps in our understanding of relevant theories, research, and practice.
Több
Hosszú leírás:
This book presents state-of-the-art research into English-medium instruction (EMI) in European higher education over the last 20 years, offering a comprehensive comparative analysis toward identifying gaps in our understanding of relevant theories, research, and practice.
Molino, Dimova, Kling, and Larsen argue for the need to take stock of the progression of EMI research in European higher education in order to consolidate scholarship and better inform EMI implementation in new contexts. Each chapter focuses on a different aspect of EMI implementation, including policies, attitudes, language use, assessment, training, learning outcomes, identity, and intercultural communication across five different countries: Denmark, Croatia, Italy, the Netherlands, and Spain. The book brings together the authors' collective work on an annotated database of over 200 resources, featuring a range of publications of varying format, type, and language, as well as information on relevant research questions, methodologies, and findings. This detailed approach allows in-depth discussions on the most widely researched areas in EMI as well as those under-explored toward outlining a way forward for future research in both the European higher education context and on a global scale.
This book will be key reading for scholars working in English-medium instruction, world Englishes, English as an international language, English as a lingua franca, and applied linguistics.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Transnational Alignment of English-Medium Instruction Research
Chapter 2: English-Medium Instruction over Time: TAEC Chronology of Publications
Chapter 3: English-Medium Instruction Policies
Chapter 4: Stakeholders’ Attitudes, Perceptions, and Beliefs in English-Medium Instruction
Chapter 5: Language Use in English-Medium Instruction
Chapter 6: Assessment and Training of English-Medium Instruction Lecturers
Chapter 7: Learning Outcomes in English-Medium Instruction
Chapter 8: Intercultural Communication and Identity in English-Medium Instruction
Chapter 9: Towards an English-Medium Instruction Framework for Research
Több