The Economics of Tourism
Sorozatcím: Routledge Advances in Tourism; 10;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 185.00
-
88 383 Ft (84 175 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 677 Ft off)
- Kedvezményes ár 70 707 Ft (67 340 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 383 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1997. november 20.
- ISBN 9780415085236
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 544 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 1997. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
Makes a key contribution from an economic standpoint to the understanding of tourism. Examining such issues as how tourism firms operate in national and global contexts, the effects of tourism on destination areas, the demand for tourism, and the interaction between tourism and natural environments, this comprehensive introduction explains how economic concepts and techniques can offer a clearer understanding of the subject.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The scope and limitations of economic analysis 2. The microfoundations of tourism demand 3. Empirical studies of tourism demand 4. The theory of tourism supply and its market structure 5. The structure, performance and strategies of tourism firms 6. Tourism in an international context 7. Tourism and environmental issues 8. Environmental valuation and sustainability 9. Conclusions
Több