• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Digital Engagement Model: How to Capture and Keep Audience Attention

    The Digital Engagement Model by Yaros, Ronald;

    How to Capture and Keep Audience Attention

    Sorozatcím: Palgrave Practical Guides in Communication;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)

    62 125 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. december 20.

    • ISBN 9783032038210
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem282 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 282 p. 44 illus., 35 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book uses cutting-edge research in media psychology to offer a practical guide for creating content that captures and maintains attention. The Digital Engagement Model (DEM) reimagines how content can better serve mobile-first users by depicting second-by-second relationships between users and content. The DEM shows why users’ diverse needs and behaviors are more complex than traditional practices account for. A model combining new variables and structures can extend the value of good writing, multimedia, and interactivity to users overwhelmed by too much information. Importantly, the model communicates content for both scanners with limited time and interest, and readers who are motivated to consume more detailed information. Drawing from cognitive psychology, communication, education, human-computer interaction, and neuroscience, the book explores the cognitive processes underlying attention. It offers practical strategies to align content with users’ incidental exposure and fragmented consumption. The final chapters assemble the model’s variables into an innovative Smart Story Suite.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Chapter 1: Digital Engagement Shifts to a New Era.- Chapter 2: A New Model Fills Some Theoretical Gaps.- Chapter 3: Your Mind on Media.- Chapter 4: Social Media Builds Attention.- Chapter 5: All Users Have a“Digital DIET.- Chapter 6: Spice Content Generates Situational Interest.- Chapter 7: Photos and Charts Must Explain Quickly.- Chapter 8: The Smart Story Suite Offers a New Approach,Not a Single Template.

    "

    Több