The Crossing of the Visible
Sorozatcím: Cultural Memory in the Present; 440;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 17.99
-
8 594 Ft (8 185 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 719 Ft off)
- Kedvezményes ár 6 875 Ft (6 548 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 594 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó MK – Stanford University Press
- Megjelenés dátuma 2003. december 11.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9780804733922
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 216x140x7 mm
- Súly 150 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
Painting, according to Jean-Luc Marion, is a central topic of concern for philosophy, particularly phenomenology. For the question of painting is, at its heart, a question of visibility—of appearance. As such, the painting is a privileged case of the phenomenon; the painting becomes an index for investigating the conditions of appearance—or what Marion describes as ""phenomenality"" in general.
In The Crossing of the Visible, Marion takes up just such a project. The natural outgrowth of his earlier reflections on icons, these four studies carefully consider the history of painting—from classical to contemporary—as a fund for phenomenological reflection on the conditions of (in)visibility. Ranging across artists from Raphael to Rothko, Caravaggio to Pollock, The Crossing of the Visible offers both a critique of contemporary accounts of the visual and a constructive alternative. According to Marion, the proper response to the ""nihilism"" of postmodernity is not iconoclasm, but rather a radically iconic account of the visual and the arts that opens them to the invisible.
" Több
It's Time For A Rhyme
5 610 Ft
5 161 Ft