The creation of learning spaces to promote inclusion
HTL: Initiative at the Higher Technical College in Vienna's Donaustadt district as a contribution to migration education and global learning
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 32.90
-
13 645 Ft (12 995 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 682 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 963 Ft (12 345 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 645 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Our Knowledge Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. június 30.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786208416409
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem96 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 675
Kategóriák
Hosszú leírás:
This thesis deals with the creation of learning spaces to promote inclusion at higher technical colleges. Using three school classes at htl donaustadt, the concept of HTL:Impuls (holistic learning with brain, heart and hands; student-centred diversity of methods and motivating practical relevance based on personality development and social competence) is examined and tested for its usefulness in migration education and global learning. Important terms, methodological approaches (e.g. observational participation, self-reflection of the researcher) and the scientific framework are explained. The thesis then focuses on theoretical considerations on the topic of 'learning spaces' and practical examples within the framework of the HTL:Impuls concept (compulsory SOPK exercise, personality development seminars, workshops, projects, student-centred working methods). The different dimensions of the learning space are analysed. Important for the students are space and time for reflection, which make a significant contribution to migration education and global learning in the three diversity classes examined.
Több