• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    The Consumer Insights Handbook by Coombs, Danielle Sarver;

    Using Audience Research to Make Smart Decisions

      • 13% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 13% (cc. 2 484 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 621 Ft (15 830 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2026. július 9.

    • ISBN 9798881807474
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem336 oldal
    • Méret 254x177.8 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 56 bw illus, 5 tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Researching audiences is a dynamic and intellectually challenging process that celebrates innovative approaches to consumer desires, needs, and behaviors. Whether you are working on a brand, product, or a strategic campaign, successfully reaching your target audience and meeting your objectives requires good research.

    Több

    Hosszú leírás:

    A practical and accessible approach for how to plan for and complete a consumer insights research project from the initial request for proposal (RFP) to the final presentation of findings, this second edition handbook features new data sets and techniques and a new chapter on the uses of the latest research technologies and AI.

    Danielle Sarver Coombs flips the typical model presented in research methods textbooks to emphasize that data should be used to understand people as thoughtful, deliberative audiences. As such, consumer insights research should be done with the goal of better understanding target audiences in a meaningful way. With this orientation in mind, these insight-driven research projects allow decision makers to tap into consumers' wants, needs, and desires through messaging and products designed to resonate.

    Guided by the author's own experience in the field as well as guidance from current practitioners on the client, boutique, and agency sides, this book offers an accessible, thorough, and compelling perspective on how to plan for and complete consumer insights research projects from the initial RFP to the final presentation of findings. Each chapter includes a guide for how to conduct in-class research, quotes and recommendations from experts in the field, and case studies and real-world examples.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Figures and Tables
    Acknowledgements
    Preface
    Part I: Preparation
    1. Introduction and Overview
    2. Working with Clients
    3. Using Emerging Technologies in Consumer Insights Research
    4. Secondary Research and Analysis
    5. Applied Research Ethics
    Part II: Qualitative Research
    6. Qualitative Research Design and Considerations
    7. Qualitative Data Collection
    8. Using Creative Exercises for Deeper Insights
    9. Qualitative Data Analysis and Reporting
    Part III: Quantitative Research
    10. Quantitative Research Design and Considerations
    11. Quantitative Data Collection
    12. Quantitative Data Analysis and Reporting
    Part IV: Reporting Findings
    13. Writing Your Report
    14. Developing (and Designing) Your Deliverable
    15. The Client Presentation
    Glossary
    References
    Index
    About the Author

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    Technology Policy in the European Union

    Sharp, Margaret; Peterson, John;

    17 249 Ft

    15 179 Ft

    The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    One-Punch Man, Vol. 26

    Murata, Yusuke;

    3 817 Ft

    3 244 Ft

    The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    Thanksgiving Classics - Ultimate Collection

    Stowe, Harriet Beecher; Alcott, Louisa May; Lang, Andrew; Eliot, George; Evans, Mary A.; Holmes, Mary Jane; Field, Eugene; Hawthorne, Nathaniel; Lewis, Alfred Henry; Henry, O.; Hale, Edward Everett; Jewett, Sarah O.; Coolidge, Susan; Gilman, Charlotte Per

    7 382 Ft

    7 013 Ft

    20% %kedvezmény
    The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    Interrogating the Visual Culture of Trumpism

    Hamming, Grant; Phillips, Natalie E.; (ed.)

    71 662 Ft

    57 330 Ft

    The Consumer Insights Handbook: Using Audience Research to Make Smart Decisions

    Der Hase: Roman

    Aira, César;

    10 368 Ft

    9 850 Ft

    next