The Comprehension and Miscomprehension of Print Communication
Investigation of Mass Media Magazines
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 105 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 1987. október 1.
- ISBN 9780805800876
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem298 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 612 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 1987. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
First Published in 1987. To writers and visualizers, this study sets a range of expectations for comprehension and miscomprehension—pointing the finger of caution that even what seems the simplest of language can be misunderstood, but also calling forth their best efforts, because this benchmark study shows that some communications can be much more successful than others and there is usually room for improvement. To advertisers, the study says that perhaps we often take comprehension too much for granted, being satisfied when consumers respond with something in the general area of our message, rather than in the precise area of what is meant. To academicians, the study gives reliable reference points for thought and dialogue among themselves and the advertising and publishing communities. It underlines what intuitive editors and writers have always known but have not always practiced: that words and ideas are fragile—handle with care if you hope to deliver them intact from one mind to another.
"While there is room for quibbling on some points, the fact is that this study represents the best empirical evidence currently available on the comprehension of printed advertising and editorial content. It provides a baseline of sorts against which to work in succeeding research."
&&&8212;Publishers' Auxilliary
"This is not simply another study of television commercials. For the first time we have a broad-based comparative study, measuring the comprehension and miscomprehension of television commercials, local and network news shows, popular adventure series, serial-type mystery shows, and public service announcements."
&&&8212;Alfred J. Seaman
Graduate School of Business Administration, NYU
Tartalomjegyzék:
PART I: INTRODUCTION Chapter 1. The Historical Context PART II: CONCEPTUAL ANDMETHODOLOGICAL UNDERPINNINGS Chapter 2: Conceptual Foundations Chapter 3. Methodology PART III: THE FINDINGS AND THEIR IMPLICATIONS Chapter 4. Findings Chapter 5. Conclusions, Implications, and Future Directions
Több
Oxford Reading Tree: Level 9: Fireflies: Class Pack (36 books, 6 of each title)
133 411 Ft
120 070 Ft