• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Cambridge Handbook of International and Comparative Trademark Law

    The Cambridge Handbook of International and Comparative Trademark Law by Calboli, Irene; Ginsburg, Jane C.;

    Sorozatcím: Cambridge Law Handbooks;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 34.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 243 Ft (15 470 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 249 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 995 Ft (12 376 Ft + 5% áfa)

    16 243 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2023. március 30.

    • ISBN 9781009293136
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem684 oldal
    • Méret 250x175x40 mm
    • Súly 1251 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 14 b/w illus. 1 table
    • 501

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Trademark law today demands that its practitioners, exponents, and policy-makers understand principles of international and comparative law.

    Több

    Hosszú leírás:

    Trade in goods and services has historically resisted territorial confinement, but trademark protection remains territorial, albeit within an increasingly important framework of multilateral treaties. Trademark law therefore demands that practitioners, policy-makers and academics understand principles of international and comparative law. This handbook assists in that endeavour, with chapters describing and critically analyzing international and regional frameworks, and providing comparative perspectives on the substantive issues in trademark law and related fields, such as geographic indications, advertising law, and domain names. Chapters contrast common law and civil law approaches while focusing on the US and EU trademark systems in light of the role these systems have played in the development of trademark laws. Additionally, this handbook covers other jurisdictions, both common law and civil law, on the Asia-Pacific, African, and South American continents. This work should be read by anyone seeking a better understanding of trademark law around the world.

    'With brands assuming ever greater importance and value in the global market, this work is a much needed, comprehensive and insightful contribution from leading global experts.' Francis Gurry, Director General, World Intellectual Property Organization

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part One. International Aspects of Trademark Protection; Part Two. Comparative Perspectives on Trademark Protection; Part II.

    Több