The AI Revolution: Driving Business Innovation and Research
Volume 1
Sorozatcím: Studies in Systems, Decision and Control; 524;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 192.59
-
79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
- Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
79 876 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. május 22.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031543784
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem945 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 945 p. 81 illus., 68 illus. in color. Illustrations, black & white 555
Kategóriák
Hosszú leírás:
This comprehensive book explores the transformative role of artificial intelligence (AI) in business innovation and research. It provides a solid foundation in AI technologies, such as machine learning, natural language processing, and computer vision, and examines how they reshape business models and revolutionize industries. The book highlights the strategic implications of AI in enhancing customer experience, optimizing operations, and enabling data-driven decision-making. It explores the integration of AI with emerging trends like IoT, blockchain, and cloud computing for innovation. The role of AI in advancing scientific discovery and academic research is also explored, addressing challenges and opportunities in AI-driven methodologies. Organizational and ethical dimensions of AI implementation are considered, including talent acquisition, skills development, and data governance. Real-world case studies showcase AI's transformative power across diverse industries. This forward-thinking guide equips academics, researchers, and business leaders with knowledge and insights to harness the potential of AI and contribute to innovation and research.
TöbbTartalomjegyzék:
Marketing strategies of the enterprise in the market of building structures in the period of recovery of Ukraine.- WILL E-FILLING BE EFFECTIVE IN INCREASING INVIDUAL TAXPAYER COMPLIANCE?.- The Influence of COVID-19 and Subsequent Events on the Decision-Making of Retail Investors in Kingdom of Bahrain: A Behavioral Finance Analysis.- Institutional Aspects of Rivalry for Technological Leadership: Market vs. Security.- Sustainable Supply Chain Management and Banks Performance: Evidence from Banking Sector in Nigeria.- THE CONCEPT OF ACCOUNTING IN ISLAMIC TRANSACTIONS.- Factors Influencing Board Gender Diversity in the Nigerian Capital Market.
Több
Firmitas, Utilitas, Venustas: Architecture and Society
38 157 Ft
35 104 Ft
Natsume's Book of Friends, Vol. 5
3 817 Ft
3 244 Ft