The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption
Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.00
-
15 288 Ft (14 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 529 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 759 Ft (13 104 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 288 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Campus Verlag
- Megjelenés dátuma 2025. november 18.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783593521060
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 216x137x17 mm
- Súly 880 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Yet, sustainable consumption has not yet reached the mainstream. Around 60% of people-the absolute majority-find themselves at a crossroads: On the one hand, they consider sustainable behavior important; on the other, they associate it with sacrifice or higher costs. This is where the magic of marketing and communication comes into play. Marketing experts Gollnhofer and Pechmann demonstrate how marketing can become the driving force behind a successful green transformation by: - Analyzing how to convince the mainstream,- Offering 7 concrete customer insights- Showcasing marketing best practices for the green transformation, and- Introducing multiple roles for the CMOs of the future. So that people don't fear the future-but get excited about it!
Több
Epitomic Writing in Late Antiquity and Beyond: Forms of Unabridged Writing
45 386 Ft
39 486 Ft
Practicing Philosophy
25 315 Ft