• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption by Gollnhofer, Johanna; Pechmann, Jan;

    Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 32.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 288 Ft (14 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 529 Ft off)
      • Kedvezményes ár 13 759 Ft (13 104 Ft + 5% áfa)

    15 288 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Campus Verlag
    • Megjelenés dátuma 2025. november 18.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783593521060
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 216x137x17 mm
    • Súly 880 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Yet, sustainable consumption has not yet reached the mainstream. Around 60% of people-the absolute majority-find themselves at a crossroads: On the one hand, they consider sustainable behavior important; on the other, they associate it with sacrifice or higher costs. This is where the magic of marketing and communication comes into play. Marketing experts Gollnhofer and Pechmann demonstrate how marketing can become the driving force behind a successful green transformation by: - Analyzing how to convince the mainstream,- Offering 7 concrete customer insights- Showcasing marketing best practices for the green transformation, and- Introducing multiple roles for the CMOs of the future. So that people don't fear the future-but get excited about it!

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    Mech Cadets Book One SC

    Pak, Greg;

    9 072 Ft

    7 711 Ft

    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    Epitomic Writing in Late Antiquity and Beyond: Forms of Unabridged Writing

    Sacchi, Paolo Felice; Formisano, Marco; (ed.)

    45 386 Ft

    39 486 Ft

    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    The Corporation, Corporate Governance and the Sustainable Transition

    Barnow, Tessa Tilde; Popp-Madsen, Benjamin Ask; Jessen, Mathias Hein; (ed.)

    38 220 Ft

    20% %kedvezmény
    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    Fouling Science and Technology

    Melo, L.; Bott, T.R.; Bernardo, Carlos A.

    221 887 Ft

    177 510 Ft

    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    Practicing Philosophy

    Fatić, Aleksandar; Amir, Lydia;

    25 315 Ft

    The 60% Potential – Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption: Using Marketing to Win Over Mainstream Consumers for Sustainable Consumption

    Mobile Applications Development: With Python in Kivy Framework

    Barua, Tarkeshwar; Doshi, Ruchi; Hiran, Kamal Kant;

    26 938 Ft

    25 591 Ft

    next