Teaching English as a Second Language
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 72.99
-
34 870 Ft (33 210 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 487 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 383 Ft (29 889 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 870 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Australia & New Zealand
- Megjelenés dátuma 2008. július 17.
- ISBN 9780195560541
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem296 oldal
- Méret 245x190x18 mm
- Súly 594 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Some halftone photographs, numerous line and text figures 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Teaching English as a Second Language is written specifically for the needs of teacher education students, and offers practical guidance to encourage quality teaching of children whose first language is other than English.
TöbbHosszú leírás:
Teaching English as a Second Language is written specifically for the needs of teacher education students, and offers practical guidance to encourage quality teaching of children whose first language is other than English. It provides early childhood and primary teachers in training with an overview of the learning theories relevant to TESOL and ESL teaching practice.
TöbbTartalomjegyzék:
Introductions
Understanding Culture in Language Learning and the Need for Intercultural Literacy
Understanding Children's Language Learning and Development
Acquiring an Additional Langauage
Becoming Literate in English as a Second Language
Managing Positive Language Learning Environments
Creating Positive Language Learning Environments
Leading for Effective Language Programs
Assessing Students' English Language and Literacy Performance
Developing Curriculum
Appendices
Bibliography
Index