• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching and Learning Chinese: Issues and Perspectives

    Teaching and Learning Chinese by Chen, Jianguo; Wang, Chuang; Cai, Jinfa;

    Issues and Perspectives

    Sorozatcím: Chinese American Educational Research and Development Association Book Series;

      • Kiadói listaár GBP 85.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        40 608 Ft (38 675 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Information Age Publishing
    • Megjelenés dátuma 2010. június 21.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781617350658
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem368 oldal
    • Méret 234x156x20 mm
    • Súly 692 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book, linked to the 2008 CAERDA International Conference, provides a comprehensive and scholarly account of teaching and learning Chinese, especially in the US. It covers issues like TCSL, national standards, policy making, teacher training, pedagogy, linguistics, technology, curriculum, cultural aspects, and more.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book is linked to the annual theme of the 2008 CAERDA International Conference with contributing authors serving as keynote speakers, invited panelists, paper presenters, as well as specialists and educators in the field. The book provides a most comprehensive description of and a theoretically well-informed and a scholarly cogent account of teaching and learning Chinese in general and in the United States in particular. It examines a wide range of important issues in Chinese teaching and learning: current state in teaching Chinese as a Second Language (TCSL) in the United States, US national standards for learning foreign languages K-12, policy making about how to meet the growing demand for Chinese language and cultural education with regard to a national coordination of efforts, professional teacher training in terms of the quantity and quality of Chinese language teachers at all levels, promotion of early language learning, characteristics of Chinese pedagogy, aspects of Chinese linguistics, methods and methodology in teaching TCSL, techniques and technology in Chinese language education, curriculum and instruction in TCSL, cultural aspects of teaching Chinese as a Second Language, issues in Chinese pedagogy, development of Chinese as a Heritage Language (HL) and the issue of cultural identity for bilingual/multilingual learners (particularly bilingual/multilingual children), testing and evaluation in TCSL, Chinese literacy and reading, approaches to instruction and program design, etc.

    Több