Taught by the Students
Culturally Relevant Pedagogy and Deep Engagement in Music Education
Sorozatcím: National Association for Music Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 36.00
-
17 199 Ft (16 380 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 440 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 759 Ft (13 104 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 199 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2015. október 22.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781475813395
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem188 oldal
- Méret 230.63x149.35x13.208 mm
- Súly 290 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Within public schools in the United States, students of color are truncating their music education experiences at higher rates than their white counterparts. Music educators have searched for explanations of this phenomenon as well as effective interventions, yet there has been little overall improvement of these statistics. Ruth Gurgel presents and analyzes the perspectives of eight students and their teacher in a pluralistic 7th grade choir classroom at Clark Middle School, located in a large Midwestern urban school district. Through the eyes of the students, music teachers gain insight into the complexity of the engagement cycle as well as interventions that increase and maintain deep engagement.
Ruth Gurgel looks at the intersection of instruction, relationships, and music in the classroom, highlighting how each component affects students. Taught by the Students provides an analysis of music education through the lens of Culturally Relevant Pedagogy, connecting this body of literature to Ruth Gurgel's research in the music classroom at Clark Middle School.
Tartalomjegyzék:
"
PREFACE
PART 1: The Path to Engagement. What Engages Students in Music Class?
Chapter 1: Introduction: Culturally Relevant Pedagogy and Music Education.
Chapter 2. ""Why Should I Sing For You?"" Student Perspectives on Relationships.
Chapter 3. Hip-Hop in the Classroom: Student Perspectives on Musical Repertoire
Chapter 4. Challenging, Clear, Interesting: Student Perspectives on Instruction.
Part 2: Disengagement: Interpretations, Cycles, and Interventions
Chapter 5. Students' Musical Behaviors: Talking, Laughing, Singing, Moving
Chapter 6. Guessing Wrong: How Students' Behavior can be Misinterpreted in the Classroom
Chapter 7. Spiraling Downward: The Effects of Disengagement, Misunderstanding, and ""Behavior Talk""
Chapter 8. Recognizing and Reversing the Disengagement Cycle: ""Classroom Management"" and Student Autonomy
Chapter 9. Lessons to Learn: Music Education, Culturally Relevant Pedagogy and Student Engagement
Appendix A: Research Questions
Appendix B: Methodology and Procedures
Bibliography
Tourism Through Troubled Times: Challenges and Opportunities of the Tourism Industry in 21st Century