• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Task-Based Language Teaching

    Task-Based Language Teaching by Jackson, Daniel O.;

    Sorozatcím: Elements in Language Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)

    8 599 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2022. október 6.

    • ISBN 9781009068413
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem84 oldal
    • Méret 228x151x5 mm
    • Súly 137 g
    • Nyelv angol
    • 293

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element is a guide to task-based language teaching (TBLT), for language instructors, teacher educators, and other interested parties.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element is a guide to task-based language teaching (TBLT), for language instructors, teacher educators, and other interested parties. The work first provides clear definitions and principles related to communication task design. It then explains how tasks can inform all stages of curriculum development. Diverse, localized cases demonstrate the scope of task-based approaches. Recent research illustrates the impact of task design (complexity, mode) and task implementation (preparation, interaction, repetition) on various second language outcomes. The Element also describes particular challenges and opportunities for teachers using tasks. The epilogue considers the potential of TBLT to transform classrooms, institutions, and society.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. What is TBLT?; 2. The Task-Based Curriculum; 3. Task-Based Approaches in Context; 4. Research into TBLT; 5. Teachers and Tasks; 6. Epilogue: The Potential of TBLT; Appendix: Discussion Questions; References.

    Több