• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Taking Charge Of Change: Ten Principles For Managing People And Performance

    Taking Charge Of Change by Smith, Douglas;

    Ten Principles For Managing People And Performance

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 072 Ft (8 640 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 361 Ft off)
      • Kedvezményes ár 7 711 Ft (7 344 Ft + 5% áfa)

    9 072 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Revised
    • Kiadó Little, Brown
    • Megjelenés dátuma 1997. április 17.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780201916041
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem336 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 490 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    "Cooking up great ideas of how things ought to be is easy. Getting things to actually change is hard, especially in large, complex organizations. The meeting about ""the new vision"" goes over fine, then everyone drifts back to his or her office and nothing changes. This book provides the diagnostic tools managers need to assess their particular needs for change, and then the tool kit required to implement the changes one wants to see."

    Több

    Hosszú leírás:

    "Cooking up great ideas of how things ought to be is easy. Getting things to actually change is hard, especially in large, complex organizations. The meeting about ""the new vision"" goes over fine, then everyone drifts back to his or her office and nothing changes. This book provides the diagnostic tools managers need to assess their particular needs for change, and then the tool kit required to implement the changes one wants to see."

    Több