Sustainable Marketing
Strategic Marketing for People, Planet and Profit
Sorozatcím: Classroom Companion: Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 128.39
-
53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
- Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
53 249 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. március 26.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031791291
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem569 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 569 p. 150 illus., 144 illus. in color. Illustrations, black & white 648
Kategóriák
Hosszú leírás:
This core textbook empowers and inspires students with sustainable marketing strategies to pursue the triple bottom line; People, Planet and Profit. The purpose is to underpin a brand’s commercial competitive advantage through its societal and environmental impact.
It presents complex cross-disciplinary and cross-functional theoretical and practical discussions in a simplified manner to specify how the learning outcomes from different chapters can address the grand challenges associated with climate change, economic instability, geopolitical uncertainty, and inequity whilst underpinning profit-making ventures responsibly. The authors also demonstrate how the learning outcomes from this book can be applied in pursuit of each of the 17 United Nations (UN) Sustainable Development Goals (SDGs).
Each chapter features a chapter summary, preliminary vignette, key terms, web exercises, review and discussion questions, and a practice quiz. Throughout the text there are also specific teaching features to provide students and instructors with an enhanced pedagogical experience. These features include:
- The Manager’s Corner: These sections provide real-world examples that instructors may highlight to exemplify theory or as mini cases for discussion
- Sustainable Marketing in Action: These sections inspire students to apply concepts and theories to actual business situations
This core textbook prepares the next generation of sustainable marketers to pursue their career goals with a commitment to fostering a positive and sustainable impact on society, the environment, the economy, their organizations, and themselves.
TöbbTartalomjegyzék:
"
Marketing Dynamics and Stakeholder Value Creation for People, Planet, and Profit.- Product and Service Development for People, Planet, and Profit.- Pricing Strategy for People, Planet, and Profit.- Brand Management, Marketing Communication, and Promotion Management for People, Planet, and Profit.- Distribution Management for People, Planet, and Profit.- Digital Marketing for People, Planet, and Profit.- Strategic Marketing, Sustainable Competitive Advantage, and People, Planet, and Profit.
" Több
Rainbow Study Bible-RV 1960
16 880 Ft
15 529 Ft
Peace, Love & Wi-Fi, 31: A Zits Treasury
6 679 Ft
6 145 Ft
Big Babies
2 212 Ft
2 035 Ft