• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy: African Realities and Imperatives

    Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy by Muposhi, Asphat; Nyagadza, Brighton;

    African Realities and Imperatives

    Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. április 16.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031816260
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem275 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 275 p. 15 illus. Illustrations, black & white
    • 654

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Developing countries are known to be ambivalent to making a transition to green economies due to a fear of investment costs related to clean technologies and the possibility of job losses. This book is founded on the proposition that green marketing governance is central to the transition to a circular economy.

    Building on seminal work on green marketing in emerging economies, this book develops a micro-macro perspective to present the realities and imperatives that facilitate or inhibit the realisation of the sustainable green marketing agenda in Africa. It examines the willingness of consumers to support sustainable consumption practices such as the sharing economy and to engage with circular economy practices such as recycling and reusing. It also critically reflects on the strategies, commitments and sacrifices that are required for the fulfilment of the sustainable green marketing agenda in Africa.

    The book is informed by the desired aspirations of the United Nations 2030 Agenda for Sustainable Development and Africa’s developmental blueprint, Agenda 2063.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy in Africa: An Introduction.- 2. Beyond Formal Law: Harnessing African Indigenous Knowledge to Foster Green Marketing Governance and Sharing Economy.- 3. Green Corporate Governance and Sustainable Development Goals: Lessons for Africa from Global North.- 4. Evaluating Green Marketing Strategies: Role of Sustainability Indicators.- 5. Underlying drivers of social innovation acceptance: A Case of reusable sanitary towels.- 6. Efficacy of Green Marketing as a Sustainable Business Model: Multi-Case Study Analysis.- 7. Examining consumer perspectives in marketing of green products.- 8. Fostering sustainable tourism through green marketing practices at world heritage tourism sites.- 9. Advancing Sustainable Green Marketing Agenda in Africa through Green Supply Chain Management.- 10. Green Reverse Logistics as a Sustainable Strategy Towards Circular Economies in Africa.- 11. Artificial Intelligence Driven Green Marketing Strategies for a Circular Economy.- 12. Disseminating sustainable end-of-life product disposal information through social media nudging.- 13. Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy in Africa: A Conclusion.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy: African Realities and Imperatives

    Democracy and Anti-Democracy in Early Modern England 1603?1689 

    Cuttica, Cesare; Peltonen, Markku; (ed.)

    52 258 Ft

    48 078 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy: African Realities and Imperatives

    Empiricism and Sociology

    Neurath, M.; Cohen, Robert S.

    124 254 Ft

    99 404 Ft

    Sustainable Green Marketing Strategies for a Circular Economy: African Realities and Imperatives

    Precious Heritage: The Status of Biodiversity in the United States

    Stein, Bruce; Kutner, Lynn S.; Adams, Jonathan S.; (ed.)

    66 885 Ft

    60 197 Ft

    next